- Çiğ Köfte
- Kebab & Turkish
- Restaurant Delivery
Defne Kebap
Defne Kebap Ratings & Reviews
...t
Yesterday
Dürüm ve salata güzeldi. hesapda bir yanlışlık oldu onu da duzeltiler
- Adana Kebap420 TL
- Domatesli Kebap550 TL
- Karışık Izgara540 TL
...L
1 month ago
Çok teşekkür ederim. Yanında gönderdiğiniz ikramlar için, lezzet için, hizmet için.. Gerçekten yemeğin yanında yok yok bol kazançlar dilerim.
- Adana Kebap420 TL
...Z
4 months ago
İFLZ guzeldi
- Izgara Kuşbaşı420 TL
...z
4 months ago
lezzetliydi,kısa sürede geldi.
...z
5 months ago
elinize sağlık güzel olmuş İFLZ
- Izgara Kuşbaşı420 TL
...n
6 months ago
Herşey çok güzeldi çiğköfte ve baklava da mükemmeldi çok teşekkür ederim ellerinize sağlık sıcacık geldi❤️
- Adana Kebap420 TL
- Adana Dürüm250 TL
...z
6 months ago
Lezzetliydi,önceki mezelerden birkaç meze farklı konmuş,ezme salata ve mantar yoktu,genel olarak güzeldi.Tavsiye ederim.
- Adana Kebap420 TL
...l
7 months ago
muazzam
- Kuşbaşı Dürüm250 TL
- Beyti Kebap Dürüm250 TL
- Çiğ Köfte (500 gr.)190 TL
- Şalgam Suyu (33 cl.)40 TL
...z
8 months ago
Lezzetli ve yanında verilen ikramlar güzeldi,her zaman tavsiye ediyorum.
...z
11 months ago
gayet lezzetli ve sıcak olarak gelmesi de başarı tavsiye ederim.
...Z
11 months ago
elinize sağlık güzel olmuş mezeler tazeydi ISA OFLAZ
- Izgara Kuşbaşı420 TL
...Z
11 months ago
elinize sağlık güzel olmuş ISA OFLAZ
- Izgara Kuşbaşı420 TL
...Z
11 months ago
elinize sağlık şefim güzel olmuş ISA OFLAZ
- Izgara Kuşbaşı420 TL
...z
9 months ago
adana kebap acı geliyor seçenek koysanız daha iyi olur herkes acı yiyemiyor
- Adana Kebap420 TL
...z
11 months ago
lütfen acısız seçeneğiniz olsun ve yeşillikler iyi yıkanırken seviniriz çünkü sizin işletmenizin çok beğeniyorum
- Sütaş Ayran (30 cl.)40 TL
...y
3 months ago
soğuk ve porsiyon küçük, mezeler azaltılmış ve kalitesi düşmüş lütfen biraz daha dikkat edelim önceki siparişlerim çok iyiydi bunda mmenun olamadım üzgünüm
...n
6 months ago
ciğerin yağları hep yanmıştı evet mezeler güzel ama ana ürünlerde yeteri kadar lezzet alamadım Adana'da yanıklar vardı
...ç
3 months ago
Dürümün içindeki et miktarı %50 azalmış, lütfen et oranını değiştirmeyin. Fiyatını gerekirse yükseltin ama dürümdeki et miktarını azaltmak kabul edilemez, salata ve ekmek yedik sadece.
- Çiğ Köfte (300 gr.)120 TL
...n
4 days ago
tek kelimeyle rezalet ilk ve son siparişim birde etleri nereden temin ediyorsunuz
...n
1 month ago
Çok aşırı geç gönderiyorlar ona göre spariş verin
...n
1 month ago
1 saatte yemek mi gelir
...n
1 month ago
Sipariş eksik geldi
...t
3 months ago
5 adet ET EKMEK dürüm söyledim. domates salatalı dürüm gönderdiler, ekmekler ıslanmıştı ve kötü durumda idi.
...n
4 months ago
soğuktu ve mezeler kötüydü
...L
9 months ago
Fotoğrafta kanat vardı fakat siparişte yok beğenmedim

