- Coffee
- Dessert
- Express Delivery
Holââ Waffle Coffee
Holââ Waffle Coffee Ratings & Reviews
...k
2 weeks ago
her zaman söyledigim yer gene çok iyiydi teşekkür ederim
- Not availableHolââ’da Kovada Dubai Waffle
...a
4 weeks ago
Yediğimiz en mükemmel san sebastian , çikolatası Belçika çikolatası gibi asla çok şekerli değil kendisi ve kıvamı da inanılmazzz güzel . müdavimi olabiliriz artık
- Çikolatalı Bask Cheesecake (2 Kişilik)700 TL
...k
4 weeks ago
Lezzet harika ellerinize sağlık . sadece kurye olarak navigasyon kullanmayı bilmeyen arkadaşlara destek verilmeli naçizane önerim yemek sepeti
...t
1 month ago
gerçekten ömrü hayatımda yediğim en güzel san Sebastian çikolatatssi bogmuyo tam kıvamında
...z
1 month ago
Elinize kolunuza emeğinize sağlık. Çok ama çok beğendim, beğendik. Yeriniz var mı acaba? Bir de yerinizde yemek isteriz. Google’dan baktık fakat bulamadık :(
...Ğ
4 months ago
tatlılarına bayıldık hiç böyle beklemiyodum ilk defa şipariş verdim geç geldi biraz ama kurye bulunamadığı içinmiş. cafe’i aradım hanfendi açıkladı gönderdiğiniz hediyeye de teşekkür ediyorum
- Çikolatalı Bask Cheesecake390 TL
- Not availableCedric Grolet Çilek Art Pasta
- Not availableTiramisu Cup
...a
4 months ago
san sebastian aldım gerçekten çok taze ve çok güzeldi bayıldık yerken💓💓
- Çikolatalı Bask Cheesecake (2 Kişilik)700 TL
...l
5 months ago
❤️
- Çikolatalı Bask Cheesecake390 TL
- Alman Pastası(Bienenstich)250 TL
...l
6 months ago
güzel çikolatali olani tavsiye ederim
- Çikolatalı Bask Cheesecake (2 Kişilik)700 TL
...R
6 months ago
Yumuşaklığı, peynirin kıvamı, çikolatanın tadı ve akışkanlığı efsaneydi.Kesinlikle denenmeli 😍
- Çikolatalı Bask Cheesecake390 TL
...n
6 months ago
Tatlı harikaydı yediğim yerlerde çikolatası çok bayardı ama bunun ki aşırı dengeli ve baymıyo ellerinize sağlık 🌸❤️
- Çikolatalı Bask Cheesecake390 TL
....
6 months ago
İlginiz için teşekkür ederim
- Çikolatalı Bask Cheesecake (2 Kişilik)700 TL
...z
7 months ago
harika taptaze lezzetli bir Sebastian dı.
...r
7 months ago
herzman sipariş verdiğim yer cidden çok güzel herşeyi
...z
7 months ago
harika bir sansebastian cheesecake yedim bol çikolata soslu tam boyut süperr🤗👌👌
- Bask Cheesecake350 TL
...u
8 months ago
San sebastian söyledik.Hala o ilk yediğim efsane tadı aldım.Fakat sanki porsiyonlar küçülmüş gibi geldi
- Sütlü Çikolatalı Bask Cheesecake (3 Kişilik)900 TL
...n
8 months ago
çok lezzetli idi ellerinize sağlık
...e
6 days ago
Yediğin en güzel san sebastian, sık sık da buradan sipariş veririm ancak bu sefer çikolata sosu normalden bayağı az olmuş. Tatlının %70ini sade yemiş olduk.
- Çikolatalı Bask Cheesecake390 TL
- Caffe Latte160 TL
...a
3 weeks ago
Üstüne koyulan çikolata miktarı ve tadı her şeyi çok çok iyi ama bask cheesecake küçük biraz daha büyük dilim şeklinde sunulsa daha iyi olur
...a
3 weeks ago
Lezzet ve porsiyon olarak iyi ama yanık kısımları lütfen koymayın waffle içine ( çok yanık parça yoktu sadece 2-3 adet) onları çıkarttım. Çikolataların lezzeti waffle ın da inanılmaz
...a
3 months ago
tatları çok güzel olsa da parçalanmış ve sosları her yere bulaşmıştı :(
...k
3 months ago
Bu fiyata göre porsiyonu gerçekten çok az kabın yarısı doluydu
...k
3 months ago
Porsiyon çok az kovanın yarısı dolu
...ç
4 months ago
neden bu kadar yüksek puan almış anlayamadım. bask cheesecake’in üzerine döktüğünüz çikolata çok kötü, kahve de aynı şekilde
...u
5 months ago
Parçalanmış halde geldiler maalesef
- Sütlü Çikolatalı Bask Cheesecake (3 Kişilik)900 TL
...ş
2 weeks ago
Hayatımda gördüğüm en cimri waffle bir bardakta toplam 1 çilek anca vardır o kadar ince ve minik dilimlemeyyi naısl başardınız
...r
4 months ago
Hep burdan söylüyorum beğeniyorum ama son bi kaç defadır çok dağılmış ve porsiyon küçülmüş şekilde geliyor
...a
4 months ago
Çok çiğdi pişmemiş gibiydi resmen
...n
1 year ago
Birden çok kez sipariş verdiğimiz bir yerdi bu sefer memnun kalmadık kek çok pişmişti orijinaline yakın bir tad asla değil :(
...z
1 month ago
Ne çatal var ne bıçak peçete yok

