rider-banner-icon
  • Coffee
  • Dessert
  • Express Delivery

Holââ Waffle Coffee

Express
Rating 3.7 out of 5 stars, 100+ reviews
Rize Sk. No:1
...k6/7/2026her zaman söyledigim yer gene çok iyiydi teşekkür ederim
...a5/25/2026Yediğimiz en mükemmel san sebastian , çikolatası Belçika çikolatası gibi asla çok şekerli değil kendisi ve kıvamı da inanılmazzz güzel . müdavimi olabiliriz artık
...k5/25/2026Lezzet harika ellerinize sağlık . sadece kurye olarak navigasyon kullanmayı bilmeyen arkadaşlara destek verilmeli naçizane önerim yemek sepeti
...t5/20/2026gerçekten ömrü hayatımda yediğim en güzel san Sebastian çikolatatssi bogmuyo tam kıvamında
...z5/16/2026Elinize kolunuza emeğinize sağlık. Çok ama çok beğendim, beğendik. Yeriniz var mı acaba? Bir de yerinizde yemek isteriz. Google’dan baktık fakat bulamadık :(
...Ğ2/14/2026tatlılarına bayıldık hiç böyle beklemiyodum ilk defa şipariş verdim geç geldi biraz ama kurye bulunamadığı içinmiş. cafe’i aradım hanfendi açıkladı gönderdiğiniz hediyeye de teşekkür ediyorum
...a1/26/2026san sebastian aldım gerçekten çok taze ve çok güzeldi bayıldık yerken💓💓
...l1/20/2026❤️
...l12/22/2025güzel çikolatali olani tavsiye ederim
...R12/14/2025Yumuşaklığı, peynirin kıvamı, çikolatanın tadı ve akışkanlığı efsaneydi.Kesinlikle denenmeli 😍
...n12/5/2025Tatlı harikaydı yediğim yerlerde çikolatası çok bayardı ama bunun ki aşırı dengeli ve baymıyo ellerinize sağlık 🌸❤️
....12/4/2025İlginiz için teşekkür ederim
...z11/25/2025harika taptaze lezzetli bir Sebastian dı.
...r11/19/2025herzman sipariş verdiğim yer cidden çok güzel herşeyi
...z11/12/2025harika bir sansebastian cheesecake yedim bol çikolata soslu tam boyut süperr🤗👌👌
...u10/22/2025San sebastian söyledik.Hala o ilk yediğim efsane tadı aldım.Fakat sanki porsiyonlar küçülmüş gibi geldi
...n10/20/2025çok lezzetli idi ellerinize sağlık
...e6/17/2026Yediğin en güzel san sebastian, sık sık da buradan sipariş veririm ancak bu sefer çikolata sosu normalden bayağı az olmuş. Tatlının %70ini sade yemiş olduk.
...a5/28/2026Üstüne koyulan çikolata miktarı ve tadı her şeyi çok çok iyi ama bask cheesecake küçük biraz daha büyük dilim şeklinde sunulsa daha iyi olur
...a5/28/2026Lezzet ve porsiyon olarak iyi ama yanık kısımları lütfen koymayın waffle içine ( çok yanık parça yoktu sadece 2-3 adet) onları çıkarttım. Çikolataların lezzeti waffle ın da inanılmaz
...a3/3/2026tatları çok güzel olsa da parçalanmış ve sosları her yere bulaşmıştı :(
...k3/17/2026Bu fiyata göre porsiyonu gerçekten çok az kabın yarısı doluydu
...k3/9/2026Porsiyon çok az kovanın yarısı dolu
...ç1/27/2026neden bu kadar yüksek puan almış anlayamadım. bask cheesecake’in üzerine döktüğünüz çikolata çok kötü, kahve de aynı şekilde
...u1/22/2026Parçalanmış halde geldiler maalesef
...ş6/10/2026Hayatımda gördüğüm en cimri waffle bir bardakta toplam 1 çilek anca vardır o kadar ince ve minik dilimlemeyyi naısl başardınız
...r2/17/2026Hep burdan söylüyorum beğeniyorum ama son bi kaç defadır çok dağılmış ve porsiyon küçülmüş şekilde geliyor
...a1/29/2026Çok çiğdi pişmemiş gibiydi resmen
...n6/25/2025Birden çok kez sipariş verdiğimiz bir yerdi bu sefer memnun kalmadık kek çok pişmişti orijinaline yakın bir tad asla değil :(
...z5/24/2026Ne çatal var ne bıçak peçete yok
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0023:59

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: