rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Picoco Sandwich

TESLİMAT
4.2 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Marmara Cd. 31a
...T19.06.2026Sasirtti, begendim, guzeldi.
...y14.06.2026Bol malzemeli. Bravo!
...l31.05.2026Değişik güzel
...l25.05.2026Hızlı gönderim lezzetli 👌 çok teşekkür ederim
...k25.05.2026Çok iyi
...ü26.04.2026Harika sandviç her zaman söylüyorum çok alıştım çok lezzetli
...z14.04.2026her zamanki gibi dolu dolu kocaman bir sandviçti doymamak imkansız yarısını kahvaltıda yarısını öğlen yedim elinize sağlıkkkkk.
...r09.04.2026leziz
...y06.04.2026Olağan üstü güzeldi hiç bu kadar iyi olacağını düşünmemiştim
...n16.03.2026her zaman 5 star
...a12.03.2026teşekkürler
...d07.03.2026pesto sosu olmasa daha iyi !
...n01.03.2026Ekmek çok tazeydi, içindeki malzemeler de taze ve boldu. Çok doyurucu ve inanılmaz lezzetliyidi. Kesinlikle tavsiye ederim.
...ş23.02.2026Geç saate söylememe rağmen ürünler taze ve lezzetli geldi ekmek çıtır çıtır çok güzeldi tek kelime ile süpersinizzzz
...r23.02.2026EKMEĞİ MALZEMELERİ TEMİZ VE LEZZETLİYDİ PAKETLEME BAŞARILIYDI İŞLETMEYİ TEBRİK EDERİM
...ş19.02.2026Melzemeler çok taze ve lezzetli ekmek muhteşem
...z24.06.2026diş köklerim sızlıyor ekmeği koparıp yiyebilmek için lütfen tazelik kontrolü sağlayın iç malzemesi kaliteli ama az.. bir bagete 4 ince üçgen kaşar dilimi yani 1 bagete 2 tam dilim..
...ç20.06.2026Tadı lezzetliydi peynir miktarı biraz daha fazla olabilirdi. O yüzden bir puan kırdım ama tekrardan sipariş vereceğim . Ellerinize sağlık
...u08.05.2026Ege sandviçte pesto sos eksikti onun dışında gayet lezzetliydi
...i01.05.2026Tost soğuk geldi. Sandwich iyiydi
...N24.04.2026Rus salatası iyi değildi ama diğer herşey çok güzeldi
...k28.03.2026Sandviç güzel tamam ona diyecek bir şey yok ekmeği malzemesi hepsi iyi elinize de sağlık ama neden bu kadar geç geldi? Söğütlüceşme metrobüsün oradayım. Gayet merkezi yerdeyim. 1 saatte geldi.
...k19.03.2026Yorumlar dikkate alınmıyor
...k08.05.2026Avokadolu yumurtalı sandviç söylemiştim. Avokadolar olgunlaşmamıştı. Kıtır kıtır salatalık gibi yedim. Daha önceki siparişimde malzeme de daha fazlaydı ekmek arası roka yemiş oldum.
...n01.05.2026Sandwichi 2ye bolmeden once keske ilk malzemeleri koysaydiniz cunku 1 tanesinde sadece marul ve tek dilim ince et vardi. Tam olan sandwich guzeldi
...Y01.03.2026Ekmeği çok güzel fakat malzeme miktarı oldukça az, doyurucu değil maalesef. Malzemeleri göz önünde bulundurunca fiyatı yüksek.
...r06.05.2026İçi daha dolu olmalı puan kırmıyorum
...r26.04.2026efsoooo sadece malzeme miktari artmali bence fiyatina gore biraz az dolu ici
...m10.06.20262 sandviç söyledim 1'i elime ulaştı. Çok mühim değil ancak dikkatli olmanızda fayda var. Selamlar
...ç16.06.2026Sandviç'ten bir lokma alırken ilk ısırdığımız şey ekmektir. Ekmek bayatsa içindekinin tadını alamaz insan. Hem ekmek hem de simit kayış gibiydi. Çıtır olsalardı 5 yıldız!
Monday,Tuesday,Wednesday08:0018:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: veysel.demirtas.1@hs09.kep.tr

MERSIS No: