- Cag Kebab
- Döner
- Kebab & Turkish
- Pide & Lahmacun
- Restaurant Delivery
Ateş Kebap & Döner & Lahmacun
Ateş Kebap & Döner & Lahmacun Ratings & Reviews
...n
4 days ago
Tadı, hızı, fiyatı hepsi çok iyi.
- Karışık Kebap Dürüm Menü630 TL
...z
1 week ago
10/10
- Tavuk Şiş Dürüm340 TL
...k
2 weeks ago
çok güzel yapıyorlar emeği geçenlerin ellerine sağlık
- Hatay Usulü Tavuk Döner Dürüm Menü325 TL
- Coca-Cola (33 cl.)70 TL
...a
2 weeks ago
Çok hızlı çok güzeldi
- Adana Dürüm Menü375 TL
...a
2 weeks ago
Süper
...a
3 weeks ago
Yannış geldi ama telefi edildi elinize sağlık
- Hatay Usulü Tavuk Döner Dürüm Menü325 TL
...a
3 weeks ago
Notlara tamamen uyulmuştu muhteşem.
...d
1 month ago
Superb 👍
- Hatay Usulü Tavuk Döner Dürüm Menü325 TL
...R
1 month ago
Hızlı geldi ve çok iyiydi tadı
...n
1 month ago
çok güzeldi yapanın ellerine sağlık favorilerime ekledim ☺️
...i
2 months ago
Çok Gužël ustam .
- Hatay Usulü Tavuk Döner Dürüm Menü325 TL
...a
2 months ago
her zaman ki gibi süperdi 👍💯
- Adana Dürüm Menü375 TL
...l
1 month ago
TADI GAYET GUZEL DOYURUCU AMA 1 YILDIZI KARISIK KEBAP SERVISINE LIMON KONMAMASINDA. DOLAYI KESDIM.
- Karışık Kebap1.260 TL
...o
2 months ago
Güzeldi beneğndim
...i
1 month ago
Herzaman kigibi guzël ❤️
- Adana Dürüm Menü375 TL
...k
1 month ago
Mümemmel. Daimi müptelası oldum
- Tavuk Şiş Dürüm Menü340 TL
...t
1 month ago
Yemek sıcak ve tazeydi. Siparişte dışarıya istememe rağmen düzgün bir iletişim kurulup getirildi.
- Tavuk Şiş Dürüm Menü340 TL
...i
2 months ago
Elinize sağlık lezzet çok iyi
...Z
1 month ago
Lezzet eh hız 0
...u
5 days ago
Israrla Hatay usülü dememe rağmen içinde mayonez değil ketçap vardı. Tavuklar pişmemişti Kıbrısta yediğim en kötü dönerdi gerçi döner demeye de bin şahit lazım
...a
1 week ago
Eskisi gibi değil
...t
2 weeks ago
berbat ötesi hem geç geliyor hemde içinden bol bol kemik çıksın sosu desen ne biçim sos REZALET!!!
...k
2 weeks ago
lezzet olarak hiç beğenmedim birde tarihi geçmiş ayran göndermişler ellerinize sağlık
...ş
2 weeks ago
Kaç yıldır yemeksepeti kullanırım sayenizde ilk defa yorum yapacağım hayatımda yediğim en kötü dönerdi resmen sadece lavaş göndermişsiniz içinden tavuğu cımbız ile seçersin anca onunda yarısı yağdı
...l
1 month ago
Notlara dikkat edilmiyor. Çok geç ve soğuk geldi.
...l
1 month ago
Notlara dikkat edilmiyor ve soğuk geldi
...a
1 month ago
Karışık kebap söyledim gerçekten sunum 0 ve ette koku vardı
...a
1 month ago
Gramajlara dikkat edilmiyor dounle söylüyoruz normal geliyor
...a
1 month ago
Eskisi gibi değil
...u
1 month ago
döner çok kötü tat sabahtan kalma sanırım sosun tadı bi garip çürük gibi tadı var hatay döneriyle alakası yok hızlı geldı çok sıcacıktı ama 2 ısırık sonra çöpe attım

