- Kebab & Turkish
- Express Delivery
Yağlar Et
Yağlar Et Ratings & Reviews
...m
2 weeks ago
lezzetli, eti zaten çok güzel.
- Adana Kebap (500 gr.)850 TL
...r
3 weeks ago
güzel
...r
3 weeks ago
güzel ve başarılı
...u
1 month ago
herşey çok lezzetli idi salatalar soslanmis ve taze idi tek eksik iş yerine sipariş olduğu için çatal kaşık göndermemis olmanız ancak ondan puan kirmiyorum elinize sağlık.
- Izgara Sarma Kuşbaşı (Kemiksiz) (500 gr.)475 TL
...n
1 month ago
elinize emeğinize sağlık
...z
1 month ago
yan ürünler eksik geldi ama hemen iade yapıldı kebab güzeldi
- Adana Kebap (1 kg.)1.700 TL
...n
1 month ago
çok güzel olmuş emeğinize sağlık
...r
3 months ago
Çok hızlı geldi ellerinize sağlık.
- Izgara Kuzu Pirzola (500 gr.)950 TL
...r
4 months ago
Çöm sıcak ve zamanında geldi elinize sağlık
...t
5 months ago
Herşey harikaydı teşekkürederiz elinize sağlık ..
...z
6 months ago
her zamanki gibi muhtesem leziz
- Adana Kebap (500 gr.)850 TL
...k
2 months ago
kebap güzeldi sıcak geldi ancak yanındaki mevsim salatanın marulları ve içindeki yeşillikleri yanmış kararmış geldi . mevsim salata dışında her şey güzeldi
- Adana Kebap (500 gr.)850 TL
...n
3 months ago
İlk defa söyleyecekler için bilgilendirme evdeki hassas tartıyla tarttığım zaman pişmiş hali tam 251 gram geldi aklınızda bulunsun. Ustası değilim ama bu pişmiş gramaj farkı bana biraz fazla geldi.
- Kuşbaşı Şiş (500 gr.)925 TL
...t
1 week ago
Közlenmiş biber ve domates gelmedi
- Adana Kebap (1 kg.)1.700 TL
- Sütaş Ayran (2 L.)110 TL
...s
2 weeks ago
pişmiş domates ve biber yoktu! yarım limon bile yoktu ,yakışmadı
- Adana Kebap (500 gr.)850 TL
...K
2 weeks ago
Lütfen rica ediyorum siparişlerinizi gönderirken kontrol edin. Ne pişmiş biber ne de domates gelmedi. Sadece salata ile kebap yedik. Adana kebap içi çiğ kalmış pişmemişti.
- Kuşbaşı Şiş (500 gr.)925 TL
...r
3 weeks ago
Eski kıvamında değildi kebaplar uçları yanmıştı, etin taze olmadığı belliydi. Yanında soğan gönderilmemişti. Son oldu artık almam.
...u
1 month ago
gittikce porsiyonlar kuculuyor, son siparisim oldu
...ü
3 months ago
biraz fazla yağlı geldi et salata lezzetsizdi tavukta
...i
6 months ago
YARIM ŞİŞ PİŞMİŞ DOMATES VE YARIŞ ŞİŞ BİBER YAZIYORDU SİPARİŞTE AMA GELMEDİ ONU GEÇTİM YARIM DİLİM LİMON VE YEŞİLLİK BİLE YOK
...r
2 days ago
et ilk defa söyledik çok kötüydü kokuyordu , sanırım dişi etiydi.Yiyemedik maalesef.
...ı
3 weeks ago
kıyma kebap kötü gerçekten
...s
2 months ago
Siparişlerde eksikler vardı, lütfen özen gösterin
...n
2 months ago
servisler zayıf ve not yazmama rağmen umursanmamis 👎🏼
...u
2 months ago
Normalde 5 yıldızı hakediyor ama paketin için de salatalar gelmedi. dikkatsiz olan çalışanların uyarılması lazım. Soğan salatasız Adana da yenmez.
...n
4 months ago
Közlenmiş biber, domates yoktu. Çatal kaşık konsun diye işaretlemiştim yine de çatal kaşık gelmedi.burası okul ve okul ortamında olduğumuz için sizlerden daha özenli olmanızı rica ediyorum.
...n
6 months ago
Ayran gonderilmemis,üzdü.
- Adana Kebap (500 gr.)850 TL
...l
2 days ago
Kebap pismemisti kiyma ici cig geldi porsiyonda azdi
...K
1 week ago
Ürün eksik geldi içecekler yok
...r
2 weeks ago
Közlenmiş biber domates yoktu ekmek kötü et iyi pişmemişti

