rider-banner-icon
  • Pide & Lahmacun
  • Express Delivery

Kardeşler Lahmacun

Express
Rating 3.6 out of 5 stars, 100+ reviews
Limonluk Mah. 9. Cadde No: 20 A
...d4/7/2026harika bir lahmacun mükemmel ellerinize sağlık 😍🤍😊😊
...n4/7/2026elinize saglik
...t4/3/2026Gayet özenli bir şekilde hazırlanmıştı,hamur inceliği de kusursuzdu
...k1/3/2026Yılladır değişmeyen lezzet on numara 15 senedir yiyorum yemeksepetinde olduğunu yeni fark ettim şiddetle tavsiye ediyorum sıcak geldi
...k12/23/2025Muhteşemdi🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶💋💋💋💋🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿
...i12/17/2025On numara, eti pişirimi her şeyi çok iyi
...e9/3/2025lezzeti gayet başarılı, ancak paketleme için tek değil de 2 kağıt kullansanız daha iyi olabilir, bu haliyle terleme yapıp yırtılıyor o tek kağıt
...k8/22/2025Çok güzeldi sıcacık ve hızlı gelen taze yiyecekler için teşekkür ederiz👏👏👏💙🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿
...y8/16/2025Paket servis olarak da çok güzeldi. Lahmacun hakikaten eski Mersin lezzetini veriyor. Alternatifi yok bence.
...l8/10/2025Mersinde teksiniz, hatta Türkiye’de.Uzak diye be zamandır gelemiyorduk.Yemeksepetinde görünce hemen sipariş verdik.Ellerinize sağlık.Paketleme kutuya yapılırsa lahmacunların formu bozulmaz
...k8/4/2025Çok lezzetliydi .Yesillikler güzel yıkanmış Teşekkür ederiz.Yalniz porsiyon görseldeki ile aynı değil bilginiz olsun
...L8/4/2025Sadece Mersin değil Türkiye’nin en iyi Lahmacuncu abartısız elinize sağlık
...i8/2/2025Bir şey demeye gerek yok enfesti
...u7/31/2025Gayet lezzetli
...n7/31/2025ellerinize sağlık
...e7/30/2025Mükemmel bir lahmacun artık favorim kesinlikle burası .. asla kokmuyor ve aşırı lezzetli. kurye arkadaş da güleryüzlüydü ve çok hızlıydı.
...z7/26/2025gayet güzel ve başarılı
...N7/26/2025Lahmacunlar sıcacık ve çok güzeldi çok iyiydi ellerinize sağlık kurye arkadaşta çok iyiydi hızlı geldi
...ş7/26/2025son zamanlarda yediğim en güzel lahmacundu. sıcacık ve lezizdi. bundan sonraki favorim sizsiniz. elinize emeğinize sağlık.
...z7/25/2025zamanında ve sıcak geldi. Lezzeti gayet güzel. Elinize sağlık
...t7/23/2025Harika
...m8/22/2025Salçası fazla geldi biraz onun dışında lezzetli
...t8/19/2025kardeşler pide her zaman olduğu gibi güzeldi
...z8/11/2025tuzu fazla geldi ama genel kalite güzel
...v8/5/2025Her ikisi leziz idi , ama paketleme rezalet malesef ürünlerin yapısını bozuyor lahmacunu anlarım ama pideyi bile kağıda sarılı göndermeniz hiç hoş olmamış . Kutu pakete geçmenizi öneririm
...ş7/30/2025paket içinde tuz peçete ıslak mendil maalesef yosadece sipariş var
...r7/28/2025Pideniz çok iyi, lezzetli, sıcak geldi.Elinize sağlık başarılısınız.Lezzet tazelik mükemmel.Ancak 3.Sınıf plastik tabak, kasap kâğıdı desenli geri dönüşüm kâğıdına sarılmış bir servis kabul edilemez.
...n8/12/2025ACİLİ İSTEDİM ACİSİZ GELDİ BİRDE AYRANİ UNUTMUSLAR ONUN DİSİNDA LAHMACUNU GUZELDİ
...n8/9/2025acılı istedim hepsi acısız geldi, et kokuyordu.
...r4/1/2026çok yağlıydı üzgünüm
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday08:0019:30
Saturday,Sunday09:0019:30

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: