- Pide & Lahmacun
- Restaurant Delivery
Karadeniz Pide & Lahmacun
Karadeniz Pide & Lahmacun Ratings & Reviews
...i
Yesterday
Hem lezzetli hem çabuk geliyor teşekkürlerrr
...n
Yesterday
Valla elinize sağlık çok beğendim . Özellikle paketleme olayında müthişsiniz .
...k
Yesterday
elinize sağlık lezzetliydi
...n
Yesterday
GERÇEKTEN İNANILMAZ SICAK VE GÜZEL GELDİ ELLERİNİZE SAĞLIK NOTLARA DİKKAT EDEN YETKİLİYE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ
...N
Yesterday
Temiz servis, hızlı teslimat.
...z
2 days ago
tek kelimeyle harika
...n
2 days ago
malzemesi bol olunca güzel oluyor....
...l
2 days ago
Porsiyonu doyurucu ve lezzetli, emek verilerek hazırlanmış
...i
2 days ago
Kalitede sürekliliğin, temiz esnaflığın ve damak tadının bölgedeki değişmez ve tek adresi.
...n
2 days ago
Tadına doyum olmaz bir deneyim.
...r
3 days ago
sıcak ve çok güzeldi teşekkürler.
...i
3 days ago
Gayet güzel ve doyurucu idi.
...N
3 days ago
herşeyiyle harikaydı
...i
3 days ago
güzel doydum teşekkürler
...ı
3 days ago
Doyurucu malzemesi bol parmak yedirten cinsten
...u
3 days ago
Görsel olarak tam bir estetik harikası, tabağın renk kombinasyonu göz alıcı duruyor.
...ç
4 days ago
İkinci siparisim ve kesinlikle çok memnunum
...i
4 days ago
Doyurucu bir sunum beklentimi aştı.
...z
4 days ago
Tek kelime ile müthiş
...a
4 days ago
Temiz güzel
...r
3 weeks ago
guzel lahmacundu 3 puan verdim paketlemesi ve salatası cok kotuydu onlardan puan kırdım
...r
1 week ago
yemekler soğuk geldi geçti geldi ve iyi degildi
...r
4 weeks ago
sipariş ettiğim lahmacunlar bir buçuk saat sonra geldi ve buz gibi,tel açılmıyor peçete çatal hiçbir şey yok stresten doyup ürünü çöpe attım yenilecek gibi değildi
...e
1 month ago
kötüydünpideler soğuktu,aşırı tuzluydu,lahmacuna baharat basılmış falan. Keşke almasaydım neyse elinize sağlık
...k
1 month ago
Yediğim en berbat lahmacundu ne domates var ne soğan var yeşillik niyetine havuç rendelemişler kıymadan eser yok. 1700 tl ye yarım kilo hamur göndermişler teşekkürler sayenizde ev yemeğinin kıymetini
...r
1 month ago
Lahmacun siparişi verdim 2 dakikalık mesafedeyim 1 saat 15 dakika oldu iki kere aradım halen bekliyorum sinirden doydum
