rider-banner-icon
  • Pastane & Fırın
  • Express Teslimat

Luna Patisserie

TESLİMAT
4.8 üzerinden 5 yıldız, 88 inceleme
Yavuz Sultan Selim Cd. No:73
...t21.06.2026poğaçalar sıcak ve tazeydi bayıldım❤️
...z18.06.2026tadı çok güzeldi ikramınıza ayrı teşekkür ederim
...ı10.06.2026Hediye için teşekkür ederim tatlılar gayet güzeldi
...r26.05.2026Güzeldi
...L23.05.2026Ben kolay kolay yorum yapmam ama bu sefer yapacağım. Birincisi sipariş hızlı geldi. ikincisi özenle hazırlanmış paket ve yanında olan ikramlar güzeldi. Triliçe gerçekten lezzetliydi. Elinize sağlık
...n22.05.2026Harika çok hızlı ve sıcaklığı mükemmel ikramınız için ayrıca teşekkür ederim 🫶🏻❤️
...z22.05.2026çok çabuk ve güzel geldi yanındaki ikramda göndermiştiniz teşekkür ederim
...n19.05.2026İkram icin teşekkürler
...r18.05.2026simit çeşitlerinden istedim hepside çok lezzetliydi ve de simitlerim ılıktı çok güzeldi ellerine sağlık kahke ikramınız içinde teşekkürler
...n16.05.2026hizli ve sicak teslimat icin cok yesekkur ederim
...r08.05.2026💯👍🏻👍🏻👍🏻
...y06.05.2026Her şey çok güzeldi. Sıcacık geldi
...l05.05.2026harika bir lezzet ve güzel notlarınız ve ikramınız için teşekkür ederim 🥰
...ç03.05.2026Her şey çok güzel çok lezzetliydi ikramınız için teşekkür ederim yalnız karışık sigara böreğinde hepsi zeytinli sadece 2 tane de patatesli vardı
...ş02.05.2026Çok hızlı geldi, lezzetler harika. İkram olarak kurabiye de göndermişler. Gerçekten sipariş verdiğim en iyi pastane burasıydı. Bidaha başka yerden sipariş vermem.
...r01.05.2026Taze ve tadı harika, ikramınız için de teşekkür ederim
...r01.05.2026Sıcak taze ve çok lezzetliydi hepsinin içi dolu doluydu elinize sağlık ikramınız için teşekkürler :)) çokta hızlı geldi
...r30.04.2026Lezzeti yine çok güzel,taze,sıcak ve ayrıca her seferinde yolladığınız ikramınız için de teşekkür ederim.Bence en önemli detay her seferinde el yazısıyla tek tek yazdığınız notlarınız 🌸
...i27.04.2026Gerçekten taze ve çok lezzetliydi ikram için de teşekkür ederim 👏
...l27.04.2026harikaydı herşey hediye içinde ayrıca teşekkürler
...t26.04.2026Katmeri ve pogacasi çok lezzetliydi
...n26.04.2026Esnaflığınız çok güzel ikramlar için teşekkürler
...k02.02.2026Ürünler sıcacıktı ikramda göndermişlerdi gerçekten lezzetliydi
...l18.04.2026Notum dikkate alınmıştı sıcacık geldi tüm ürünler , ikram için teşekkürler :)
...z17.04.2026İkramınız için teşekkür ederiz
...v13.04.2026çok güzeldi elinize sağlık. not için ve yanda ikramınız teşekkürler :) için de teşekkürler
...r13.04.2026sipariş verdiğim bütün ürünler sıcacık ve çok lezzetliydi,güzel pişmiş ve çıtırdı,malzemesi de bol bol eklenmiş.İlk defa sipariş verdim bundan sonra kesinlikle ilk tercihim olacak bi işletme.
...e13.04.2026Sıcak ve tazeydi ikram için de teşekkür ederiz
...k12.04.2026Sıcak ve tadı güzeldi ikram içinde teşekkürler
...r10.04.2026İkramınız için teşekkür ederim her şey çok taze ve güzel
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: