rider-banner-icon
  • Patisserie & Bakery
  • Express Delivery

Luna Patisserie

Express
Rating 4.8 out of 5 stars, 88 reviews
Yavuz Sultan Selim Cd. No:73
...t6/21/2026poğaçalar sıcak ve tazeydi bayıldım❤️
...z6/18/2026tadı çok güzeldi ikramınıza ayrı teşekkür ederim
...ı6/10/2026Hediye için teşekkür ederim tatlılar gayet güzeldi
...r5/26/2026Güzeldi
...L5/23/2026Ben kolay kolay yorum yapmam ama bu sefer yapacağım. Birincisi sipariş hızlı geldi. ikincisi özenle hazırlanmış paket ve yanında olan ikramlar güzeldi. Triliçe gerçekten lezzetliydi. Elinize sağlık
...n5/22/2026Harika çok hızlı ve sıcaklığı mükemmel ikramınız için ayrıca teşekkür ederim 🫶🏻❤️
...z5/22/2026çok çabuk ve güzel geldi yanındaki ikramda göndermiştiniz teşekkür ederim
...n5/19/2026İkram icin teşekkürler
...r5/18/2026simit çeşitlerinden istedim hepside çok lezzetliydi ve de simitlerim ılıktı çok güzeldi ellerine sağlık kahke ikramınız içinde teşekkürler
...n5/16/2026hizli ve sicak teslimat icin cok yesekkur ederim
...r5/8/2026💯👍🏻👍🏻👍🏻
...y5/6/2026Her şey çok güzeldi. Sıcacık geldi
...l5/5/2026harika bir lezzet ve güzel notlarınız ve ikramınız için teşekkür ederim 🥰
...ç5/3/2026Her şey çok güzel çok lezzetliydi ikramınız için teşekkür ederim yalnız karışık sigara böreğinde hepsi zeytinli sadece 2 tane de patatesli vardı
...ş5/2/2026Çok hızlı geldi, lezzetler harika. İkram olarak kurabiye de göndermişler. Gerçekten sipariş verdiğim en iyi pastane burasıydı. Bidaha başka yerden sipariş vermem.
...r5/1/2026Taze ve tadı harika, ikramınız için de teşekkür ederim
...r5/1/2026Sıcak taze ve çok lezzetliydi hepsinin içi dolu doluydu elinize sağlık ikramınız için teşekkürler :)) çokta hızlı geldi
...r4/30/2026Lezzeti yine çok güzel,taze,sıcak ve ayrıca her seferinde yolladığınız ikramınız için de teşekkür ederim.Bence en önemli detay her seferinde el yazısıyla tek tek yazdığınız notlarınız 🌸
...i4/27/2026Gerçekten taze ve çok lezzetliydi ikram için de teşekkür ederim 👏
...l4/27/2026harikaydı herşey hediye içinde ayrıca teşekkürler
...t4/26/2026Katmeri ve pogacasi çok lezzetliydi
...n4/26/2026Esnaflığınız çok güzel ikramlar için teşekkürler
...k2/2/2026Ürünler sıcacıktı ikramda göndermişlerdi gerçekten lezzetliydi
...l4/18/2026Notum dikkate alınmıştı sıcacık geldi tüm ürünler , ikram için teşekkürler :)
...z4/17/2026İkramınız için teşekkür ederiz
...v4/13/2026çok güzeldi elinize sağlık. not için ve yanda ikramınız teşekkürler :) için de teşekkürler
...r4/13/2026sipariş verdiğim bütün ürünler sıcacık ve çok lezzetliydi,güzel pişmiş ve çıtırdı,malzemesi de bol bol eklenmiş.İlk defa sipariş verdim bundan sonra kesinlikle ilk tercihim olacak bi işletme.
...e4/13/2026Sıcak ve tazeydi ikram için de teşekkür ederiz
...k4/12/2026Sıcak ve tadı güzeldi ikram içinde teşekkürler
...r4/10/2026İkramınız için teşekkür ederim her şey çok taze ve güzel
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:0023:59

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: