- International
- Express Delivery
Tehroon Restaurant
Tehroon Restaurant Ratings & Reviews
...o
2 weeks ago
Nice food really
...e
1 month ago
Pahalı ama güzel
...r
2 months ago
Lezzetli İran yemekleri, porsiyonlar çok iyi , kesinlikle tavsiye ederim.
- Fesencun728 TL
- Not availableLubia Polo
- Not availableBaklalı Pilav
- Safranlı Pilav300 TL
...e
1 month ago
Pahalı
...e
2 months ago
Çok pahalı
...N
3 months ago
pilavlar ve tatlıları hiç güzel değil lezzet yok. ancak et ve kebaplar güzeldi
- Not availableSoltani Kebap
...e
2 months ago
Harika ama pahalı
...z
8 months ago
super! cok iyi!
- Not availableGorme Sebzi
- Zereşk Pilav375 TL
...h
8 months ago
Her şey çok güzeldi, teşekkürler
- Tavuk But588 TL
- Not availableBerg Kebap (200 gr.)
- Tahdigli Safranlı Pilav315 TL
- Safranlı Pilav300 TL
...d
6 days ago
Yemek çok beğenmedim verdikleri fiyat hak ettiği düşünmüyorum. Patates gelmedi Bir daha sipariş veremem.
...n
10 months ago
Mukemmel
- Vaziri Kebap1.080 TL
...n
10 months ago
Gercekten cook lezzetli
- Vaziri Kebap1.080 TL
...n
10 months ago
Cook begendim cook iyiler
- Kubideh Kebap870 TL
...t
10 months ago
Muhteşem lezzet, kesinlikle tavsiye ediyorum.
...l
4 weeks ago
Hem pahalı hem az fiyatları ucuzlatın lütfen herkes yiyebilsin
...i
2 months ago
Çok ama çok soğuk geldi
...i
7 months ago
افتضاح به تمام معنا مضافا بر اینکه ۲تا غذا سفارش دادیم یکیش اومده
...h
5 months ago
Keşke aldıkları paranın hakkını verip doğru düzgün tadı tuzu yerinde taze kaliteli yemek gönderseler, ama ne yazık ki böyle değil, siparişimize dokunamadık . İyi bir aşçı bulmak bu kadar mı zor?
...i
10 months ago
Bu Defa hiç beğenmedim patlıcanlar pişmemişti ve yanık yağ tadı veriyordu maalesef
- Safranlı Pilav300 TL
...b
6 months ago
I didn’t receive
...i
9 months ago
Food was cold and not the best quality
...i
11 months ago
Gerçekten verdiğim paraya yazık ya tavuklar yanmıştı ekmeği yanmıştı bu nasıl bir durum ya, bir de çok küçülmüş ve durumun içerisinde çok küçük bir yanmış domates var ya biraz utananın ya
...z
11 months ago
Restoranın belirttiği teslimat süresine güvenmeyin. Yemeğimi iki saat sonra gönderdiler. Yemek soğuk ve kalitesizdi.

