- Doner
- Restaurant Delivery
Hot Döner
Hot Döner Ratings & Reviews
...n
5 days ago
Harika çok lezzetliydi elinize sağlık
...v
1 week ago
Sıcaklığı hizmeti herşey müthiş
...i
1 week ago
her sipariş verdiğimde inanılmaz hızlı geliyor tadi fena değil bölgedeki en iyisi olabilir
- Tavuk Maxi Dürüm (45 cm.)350 TL
...i
2 weeks ago
cidden Burhaniye'de en hızlı sipariş getiren yer olabilir
- Tavuk Maxi Dürüm (45 cm.)350 TL
...i
1 month ago
gerçekten hızlı geliyor tadıda fena degil
- Tavuk Maxi Dürüm (45 cm.)350 TL
...n
2 months ago
Lezzetli ve sıcak tı kurye de siparişi cok hizli getirdi
...ş
8 months ago
Yemek çok sıcak geldi güzeldi
...k
8 months ago
Paketleme çok iyiydi, dürümler sicak geldi ve çok tazeydi.
- 3+1 Tavuk Midi Dürüm840 TL
...z
9 months ago
yanlış gelen siparişimin doğrusunu sorgusuz yeniden getirdiler. helal olsun.
- Et Jumbo Dürüm460 TL
...l
10 months ago
Gayet lezzetli,doyurucu ve hızlıydı..
- Tavuk İskender400 TL
- Lavaş30 TL
- Patates Tabagı Büyük140 TL
...a
11 months ago
Bir dürüm vejeteryan yiyecek diye Tavuksuz olsun dedik ona koyulmayan tavuğu paket Yapmışsınız. İnsan Evladısınız. İnsanın dibisiniz. Umarım Kazancınız bol olur.
- 3+1 Tavuk Maxi Dürüm (45 cm.)1.050 TL
...y
11 months ago
Son siparişim mükemmeldi , teşekurler
- Tavuk Maxi Dürüm (45 cm.)350 TL
...ş
1 year ago
donerin kalitesi çok guzeldi.kurye abi çok anlayışlıydi,donerim hizli ve guvenli bi sekilde gelmisti
...n
2 weeks ago
tadi gayet lezzetliydi ama 1 saatte geldi siparis ise gidecez yahuuu
- Yemeksepeti Özel Menü374 TL
...i
7 months ago
yufka kötüydü, sos da garip yani normal aç kalınca yerim
...v
8 months ago
Biraz souk ve sosu azdı 4,5 ay önce 175 tl olan şey 300 tl biraz fazla geride kalan her şey iyiydi
...v
8 months ago
175 den 300 e cok fazla pahalı eskisi kadar soslu ve sıçak değil ama güzel tadını koruyor
...k
11 months ago
Vasat bir ürün ve sunum
...k
1 month ago
Çok kuruydu
...v
6 months ago
Cok pahalı
...v
7 months ago
Malzemesi ve sosu azdı soukdu
...r
1 month ago
Rezalet...
...r
5 months ago
Ekmekler resmen parçalanıyordu döneri 80 gr yaptırmamıza rağmen içinde döner aradık sadece turşu ketçap basılmış hayatım boyunca yedığim en lezzetsiz en kötü dönerdi ve buz gibi geldi
...u
5 months ago
Doner hamurgibidi
...n
6 months ago
ilk defa pilavlar kıtırdı ve buz gibiydi hiç memnun kalmadım
...c
9 months ago
Hayatımda yediğim en kötü iskender et et değil resmen
...r
10 months ago
Döner soğuktu patatesler poşete dökülmüş kolaya yapışmış kola yağ içinde daha önceki siparişim kuruldu gitgide kötü oluyor artık sipariş vermem kesinlikle
...L
11 months ago
Kusura bakmayın da ekmek ve sostan başka bir şey yemedik. Etin tadı nasıl anlayamadık bile.
...r
11 months ago
Lavaş çok kalın be hamur gibi hiç tat yok lezzet bozulmuş
...r
5 months ago
Yemek 1 buçuk saatte geldi. Restorani arıyorum motor bozuldu diyor. kurye geliyor benzin bitti diyor. bu ilk defa da olmuyor Burhaniyenin başı sonu yürüyerek 1 buçuk saat


