- Kebab & Turkish
- Pide & Lahmacun
- Restaurant Delivery
Hacıbaba Ciğercisi
Hacıbaba Ciğercisi Ratings & Reviews
...z
2 months ago
yemekleri çok güzeldi
...z
8 months ago
yemeği, salatası bol ve lezzetli, elinize sağlık
- Adana Kebap500 TL
...l
8 months ago
Her zaman olduğu gibi harika hem hızlı Hm sıcak
- Adana Kebap500 TL
- Adana Dürüm270 TL
...m
8 months ago
iyi
- Ciğer Şiş500 TL
- Ayran (27 cl.)40 TL
...n
9 months ago
mükemmeldi
...n
9 months ago
Tek kelimeyle harikaydı ciğeri gerçekten, hem hızlı hem de sıcacık geldi. Ellerinize sağlık, bundan sonra tek sipariş vereceğim yer.
- Adana Kebap500 TL
- Ciğer Şiş500 TL
...ç
10 months ago
ilk defa böyle güzel ciğer ve dürüm tavuk yedim hep bol pişmiş lezzeti çok iyi tavsiye ederim pişman olmazsınız elinize sağlık
- Ciğer Şiş500 TL
- Tavuk Dürüm250 TL
...i
11 months ago
çok hızlı geldi ve yemek harikaydı
- Tavuk Şiş450 TL
- Şalgam Suyu (30 cl.)40 TL
...r
5 months ago
yeşillik az ciğerde az geldi
- Ciğer Şiş500 TL
...k
6 months ago
Mükemmeldi kuriye hem hızlı hem ilgiliydi Teşekür ederiz
- Adana Kebap500 TL
- Kuşbaşı Dürüm300 TL
...i
6 months ago
Bence Diyarbakırımızın kalitesini yansıtan bir işletme , ciğerin ve yeşilliklerin tazeliği , lezzeti ve en önemlisi çalışanların güleryüzü herşeye değer , yorumu belki okuyamazlar ama gıyaplarında tşk
...a
7 months ago
Süper yemek ve muhteşem mezeler ile çok şahaneydi
- Kanat450 TL
- Adana Dürüm270 TL
...t
8 months ago
Çok iyi yer ama yemek istetme limiti biraz daha düşük olsa daha iyi olur çok pahalıya geliyor çünkü
...r
11 months ago
Ayran almistim gelmemisti malzemeler birbirine girmişti
...l
2 weeks ago
çok geç geldi
...u
1 month ago
2.5 saate gelen bir yemek ve buz gibi yazıklar olsun verdiğim parayı helal etmiyorum
...k
4 months ago
Bütün tavuklar çiğ geldi bildiğiniz kanlı kanlı . Aradık da fotoğraf da gönderdik bize hiç bir çözüm sunmadılar hepsi çöpe gitti yazık günah !!
...l
5 months ago
mezesi güzel fakat diğerleri sınıfta kaldı
...i
5 months ago
Tamam kar yağıyor ok falan ama aha çıktı yolda dediği kurye beni aradığında daha yeni çıktığıni söyledi bu 1. restoranta ulaşmaya çalışıyoruz telefonlara bakılmıyor bu da 2.
...a
7 months ago
kuzu kuşbaşının eti çok sertti yiyilmeyecek kadar patlıcan kebabını da beğenerek yerim her zaman ilk kez burdan sipariş verdim ama neredeyse hiç güzel değildi adana kebap mükemmeldi.
- Adana Kebap500 TL
...Ş
9 months ago
Tavuk bayat ve dökülüyordu
...ç
10 months ago
Kanadın tadı çok kötüydü ve normal porsiyon 7 parçayken 5 parça geldi
...n
10 months ago
Çok kötü ve kuruydu ekmeği tavukta aynı şekilde uzun süredir aşırı özensiz sipariş yolluyorlar
...a
10 months ago
23.13’de vermiş olduğum siparişim 00.45’de teslim edildi. Buz gibi olmuştu. Kutu kolayı da aynı poşete koyup kebabın soğumasına kolanında ılımasına sebep olmuşlar. İlk ve son siparişimdi.
...l
11 months ago
Et çok sert aşırı yağ tadı vardı ve kesinlikle güzel değildi.
- Ayran (27 cl.)40 TL
...z
5 months ago
sipariş iptal olacak denilip kurye yolda görünüyor, kurye gelmez sipariş teslim edilmiş görünüyor. ücret iadesi yok. Mh bir şey yapamayız deniliyor. Bu nasıl bir iş
...z
6 months ago
Bir porsiyon ciğer istedim( 4 şiş) ama sanki iki şiş göndermişlerdi…
...A
6 months ago
1 Saatte geldi çift şiş beklerken tek şiş adana gönderdiler ve buz gibiydi yani soğumuş değil bak bildiğin dolaba koyup göndermişlerdi sanki dünyanın en soğuk adanasını yedim bir daha tercih edilmez
...i
10 months ago
sıfır yıldız olsa sıfır yıldız verirdim
...n
10 months ago
dediklerini takmıyor

