- Dondurma
- Dünya Mutfağı
- Kahvaltı & Börek
- Kahve
- Tatlı
Özsüt
Özsüt Değerlendirmeler
...r
7 Ay Önce
siparisi 40 dk bekledik. ozsut hilltown tam evimin karsisinda. sadece tiramisu guzel oldugu icin puan kirmayacagim
- Tiramisu (Dilim)414 TL
...r
8 Ay Önce
tiramisu cok guzel
- Tiramisu (Dilim)414 TL
...n
9 Ay Önce
güzel
...s
1 Ay Önce
Profiterol ve meyve küpü bayattı.Kazandibinde eski lezzeti bulamadım hayal kırıklığı oldu.
...k
2 Ay Önce
Profitrol topları çok kuru idi güzelim çikolata sosuna yazık olmuş ,eskiden böyle yapmazdınız,lütfen düzeltin!
...u
11 Ay Önce
Tiramisu dilimi küçük geldi.
...A
8 Ay Önce
orta
...y
2 Hafta Önce
Özsütün aynasını sipariş verdik porsiyonu çok küçük ve çok geç getiriyor
...p
1 Ay Önce
Mum bırakılmasını istemiştim koymamışlar
...u
2 Ay Önce
Ekmek kadayıfı istedim ekmek kadayıfı kalmadığını söylediler bende tamam triliçe yollayın dedim fakat Fazla para aldılar ekmek kadayıfı fiyatı ödedim aradığımdada ilgilenmediler. Triliçede bayattı!
...ç
2 Ay Önce
Listede ekmek kadayıfı olduğu halde kalmadığını belirttiler. Onun yerine söylediğimiz pastalar da lezzetsiz ve plastik kapta çorba olmuş şekilde geldi.
...R
2 Ay Önce
pasta çok bayat geldi
...u
3 Ay Önce
Pastayı ağzı yüzü birbirine karışmış şekilde teslim ettiğiniz için teşekkür ederim.
...c
3 Ay Önce
Kıvamı Çok kötü fiyat abartılı ve bu paraya göründiünden çok az miktar gönderiyorlar.
...r
3 Ay Önce
2 pasta çeşidi de malesef bayattı.
...k
4 Ay Önce
Bayat pasta gelmiş üstü kabuk bağlamıştı şok olduk,hiç özsütten beklediğimiz bişey değildi
...n
5 Ay Önce
siparis eksik geldi.kaymak parasi alirken iyi,gonderirken unutmusuz...
...r
7 Ay Önce
bayattı
...y
7 Ay Önce
Profiterolümü koymamışsınız ben onun parasını ödedim bunu nasıl telafi edeceksiniz size 1 puan verdim onu bile hak etmiyorsunuz çok sorumsuzsunuz şimdi ben be yiyim 😡
...ı
8 Ay Önce
mum maytap koymamşsunız not yazdığım halde
...n
9 Ay Önce
Koskoca özsüt bayat pasta gönderdi içşndeki kısım ekşi kek bayat bu konu ile ilgili dönüş bekliyorum
...r
10 Ay Önce
Hayatımda böyle rezil birşey görmedim. Yazık!
...m
10 Ay Önce
ikiside bayat ekşimiş
...l
11 Ay Önce
Servis istememe rağmen getirilmedi, kıvamı çok yoğundu.
...n
11 Ay Önce
eksiklik var pastada lutfen dönüş bekliyorum

