- Kebab & Turkish
- Pide & Lahmacun
- Express Delivery
Ela Kebap & Lahmacun
Ela Kebap & Lahmacun Ratings & Reviews
...T
4 months ago
çok lezzetliydi. nota dikkat edip sıcacık göndermişler. elinize sağlık. her zaman söylerim
- Lahmacun150 TL
...n
8 months ago
20 dakikada geldi. Gayet ideal ve lezzetliydi
...k
9 months ago
lahmacunlari istanbul da yediğimiz en iyilerinden. keşke notumuzu dikkate alıp yaninda maydonoz ve limonda gönderselerdi
...r
10 months ago
tavsiye üzerine ilk siparişimi verdim yemek oldukça başarılı idi. hızlı geldi.
- Ayran (30 cl.)60 TL
- Lahmacun150 TL
...n
10 months ago
Pide lezzetiniz çok güzeldi. İstanbul'da sıcak sıcak pide yemek nasip oldu
...i
11 months ago
porsiyonlar küçülmüş olsa da lezzetinden hiçbirşey kaybetmiyor. servis hızlı, yemekler sıcak geldi
...k
1 month ago
Kıyma oranı az hamur sert tadı güzeldi
- Lahmacun150 TL
...r
9 months ago
çok hızlı servis aldım. bu harika. lezzet için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim.
...n
8 months ago
Etin kokusu da tadı da biraz garipti.
...n
3 weeks ago
Bakın para veriyorum yazilan ürünlerden içerisinde eksik geliyor ayrıca buseferki siparisimde herhangi bir tat yok et kuru kusura bakmayın sizden yediğim diğer siparişlere nazaran en kotu deneyimim
...u
2 months ago
Eksik ürün
...T
4 months ago
Adana dürüm çok kötüydü...
...y
5 months ago
kolamı göndermemişler
...l
7 months ago
Çok soğuk ve çok kötü geldi
...n
8 months ago
Adana dürüm söyledim hem soğuk hem lavaşı kötü hemde eti kokuyor kesinlikle yemeğin tavsiye etmem para veriyoruz adam gibi yemek verilmeli yazık günah çöpe gidiyor sonra yemek kul hakkı değil mi
...n
9 months ago
Karnım çok açtı fakat ona rağmen çok kötü
...ü
9 months ago
Lahmacunu ısıtıp göndermek nedir ayıp
...n
10 months ago
Kuşbaşalı pide istedim kaşarlı kuşbalı isteseydim onu seçerdim kendi kafalarına göre yapıp göndermişler
...z
4 months ago
birdaha da asla siparis vermem lahmacun buz gibiydi 2 ısırıp bıraktım yanina ne limon ne bi yeşillik yoktu izotu oyle bi basmış ki içine de toprak toprak ve tuzlu yediğim en kotu lahmacun olabilir
...n
1 year ago
Çok kötü pişmemiş yedigim en kötü pide

