- International
- Breakfast & Börek
- Kebab & Turkish
- Restaurant Delivery
Bu Tava'da Spesiyal
Bu Tava'da Spesiyal Ratings & Reviews
...a
2 months ago
Gayet güzel hızlı ve sıcak geldi öneririm
- Köri Soslu Tavuk335 TL
...n
2 months ago
malzemeyi diğer mekanlara göre bol koyuyorlar ustamızın eline sağlık lezzet konusunda mükemmeldi teslimatıda hızlıydı tavsiye ederim
...i
3 months ago
Muazzam harika enfes daha ne sayılır bilmiyorum ….
...A
3 months ago
Sıcak ve hızlı geldi çokta lezzetliydi teşekkürler
...n
6 months ago
herşey çok güzeldi teşekkürler
- Not availableYarım Ekmek Arası Tavuk Kavurma
...n
6 months ago
hızlı geldi teşekkür ederiz
- Not availableYarım Ekmek Arası Tavuk Kavurma
...n
6 months ago
herşey çok güzeldi ustam ellerinize sağlık işinizin hakkını veriyorsunuz teşekkür ederiz 🙏
- Not availableYarım ekmek Kaşarlı Sucuklu Tost
...r
8 months ago
Tek kelime mükemmel
...a
10 months ago
On numara bir yer. Niğde'de lezzet ve kalite açısından tek tercihim. Elinize emeginize sağlık
- Not availableYarım Ekmek Arası Tavuk Kavurma
- Not availableTam Ekmek Arası Tavuk Kavurma
...t
11 months ago
hediyeniz için teşekkür ediyorum tadifa efsaneydi
- Ayran (20 cl.)35 TL
- Not availableSucuklu Kaşarlı Gözleme
...N
10 months ago
tavuk cok azdi fiyatina göre pahalı dati güzeldi
- Coca-Cola (20 cl.)70 TL
...l
4 weeks ago
Mantarlı tavuk istedik değişik bir şey geldi
- Kremalı Mantarlı Tavuk335 TL
...ğ
2 months ago
Siparişimle gelen yemeklerin alakası yoktu rastgele makarna yapıp göndermişler, ya menünüze yazdığınız ürünü yapmayı bilmiyorsunuz ya da müşteriyi önemsemiyorsunuz. Hangisi daha kötü siz seçin. Sondu.
...k
2 months ago
berbat
...m
2 months ago
Nimete kötü denmez ama insan hiç mi baharat eklemez en azından kori baharatı ve karabiber koyar tuz bile yoktu aşırı kötüdü makarna allah affetsin
...r
3 months ago
Makarna hakkında yorum yapan arkadaşı keşke dinleseydim, kremanız kesilmişti makarna pişmemişti maalesef hayal kırıklığı
...ş
4 months ago
Hayatımda ilk defa makarnayı pişiremeyen bir işletme görüyorum yediğim en kötü tavuk ve makarnaydı.. puanının bu kadar yüksek olmasına hayret ettim gerçekten.
...r
6 months ago
Tam olarak 1.40 dakikada geldi ve soğuktu ayrıca köfte içerisinde kemik parçası mevcutu bir daha asla
...ş
8 months ago
Nimet diye kötü yorum yapmıyorum fakat aslaaaa aslaaaaaa yemem bi dahaaa
...r
10 months ago
Bir daha asla
...l
11 months ago
O kadar kötükü içinde sadece marulu doldurmuşlar ve turşu biberi bile koyamışlar rezalet

