- International
- Far East
- Restaurant Delivery
Chinese & Sushi Express
Chinese & Sushi Express Ratings & Reviews
...r
2 months ago
favorim
- 82. Dana Etli Erişte598 TL
- Coca-Cola (33 cl.)98 TL
...t
3 months ago
kaliteli hizmet ilk tercihim sushi de
...n
3 months ago
Harika bir lezzet her zaman favorim😍
- Bento Menü 7 (Pekin)1.050 TL
- 14. Edamame286 TL
...n
5 months ago
Avantajlı Çin menüsü Çok iyi
- Avantajlı Çin Menüsü 3870 TL
...a
5 months ago
Wow ! Çok başarılıydı.
- Not availableKaridesli Bun (2 Adet)
- 80. Sebzeli Erişte504 TL
- Coca-Cola Fırsatı (Sebzeli Erişte Üstü Tatlı Ekşi Soslu Tavuk)602 TL
...l
6 months ago
Çok lezzetli ama 4 tane bun siparişimfe 2 si farklı tad 2 si farklı tad geldi. Farklı kişiler hazırlamış galiba
- Not availableÇıtır Tavuk Bun (2 Adet)
...n
7 months ago
Süper
- Angry Shrimps (10 Adet)700 TL
- 53. Sarımsak Soslu Brokoli398 TL
- 81. Tavuklu Erişte556 TL
- 87. Karidesli Erişte650 TL
...Ş
9 months ago
Notları dikkate alıp çok yardımcı oldukları için 5 yıldız veriyorum. Sadece keşke fiyatlar daha düşük olsaydı ama bunda çalışanların yapabileceği bir şey yok. Lezzet olarak da gayet lezzetli
- Philadelphia Roll (8 Pcs.)620 TL
- Sake Nigiri (Adet)178 TL
- Sake Roll420 TL
...k
10 months ago
Çok lezzetliydi, ellerinize sağlık
...n
11 months ago
keep it up... all taste delicious
- Sweet Potato Tempura406 TL
- El Tigre Roll (8 Pcs.)620 TL
- Shrimp Spring Roll408 TL
...l
11 months ago
Çok lezzetliydi beğendim
- Crunchy Roll (8 Pcs.)620 TL
...v
1 month ago
iyi ama mükemmel değil
...r
4 months ago
teslimat çok kötüydü
...Z
5 months ago
Bu defa sıcacık ve lezzetliydi 👍
...n
6 months ago
porsiyon demeye bin şahit ister. iki çatallık salata ve üç çatallık tavuk konmuştu
...k
11 months ago
Eriştesinde hiç sebze yoktu,buharda değil kızartma geldi ve lastik gibiydi
...r
4 months ago
Maalesef sushiler taze değildi. Daha önce cok kez sipariş verdim, ilk defa böyle geldi. Dünya kadar para ödüyoruz, yazık.
...n
7 months ago
Dün bento menü sipariş verdim ve menüde yer alan 2 adet çin mantısının içi bozuktu. Isırdığım an gelen bozuk kıyma kokusu beni şok etti. 818 TL verdiğim bir öğün için kabul edilemez bi durum
...l
1 year ago
Daha önce yediklerimizle hiç alakası yoktu. Suşinin içindeki avokado kararmıştı. yemekler soğuk, kötü lezzetsiz geldi. Daha önce sizden defalarca yemek siparişi vermiş biri olarak şaşkınlığa uğradım.


