rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Pastane & Fırın
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Yörük Simit Cafe

TESLİMAT
3.2 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Uzgörenler Sk. 28/B
...n19.05.2026Doyurucu içi boldu ellerinize sağlık
...v15.05.2026cok iyi
...ş02.05.2026açıkcası bu yerden sipariş vermemin tek sebebi canımın günlerdir çikolatalı açma çekmesiydi ancak ellerinden kalmamış 2 tane farklı yollamışlar. döner o kadar devasaydı ve lezzetliydi ki puan kıramam.
...v02.05.2026iyi 3 tane simit koymuşsuz teşekkürler
...k04.04.2026Sıcak geldi. Güzeldi
...d21.03.2026ufak ricada bulundum fazlası ile yapmişlar yemekleri güzel işletmeciler Class helal olsun
...n05.03.2026Teslimat, kurye, lezzet, sıcaklık, fiyat gayet güzel. Bereket versin :)
...R20.02.2026Gecenin bu saatinde hiç bu kadar lezzetli olacağını düşünmemiştim gerçekten çok iyi ve ucuz
...u11.02.2026fiyat performans yemeği çok güzel ellerinize sağlık
...K15.12.2025çok uygun fiyatlı.içi bol.ve sıcacık geldi
...E18.11.2025Çalışan herkesin eline emeğine sağlık, her seferinde iyi ki burdan sipariş vermişiz diyoruz , bonkörlüğü ve lezzetiyle muhteşem gerçekten 👏
...n12.11.2025Çok lezzetliydi ve baya doyurucu 🙏
...i06.10.2025🙏
...ı04.10.2025On numara
...ç23.09.2025Fiyatına göre lezzetli ve doyurucu, servis özenliydi teşekkür ederim
...r23.09.2025Fiyat çok uygun ürünler muhteşem üstelik piyasada 50tl olan ayran hediye. İçi dolu dolu ürünler. Tek kötü yanı sadece hamur işi var kilo alacağım :)
...i19.09.2025On numara döner Fp
...u19.08.2025süperdi
...l17.08.2025peyniri cok lezzetliydi ve sıcak geldi
...n04.08.2025Döneri tam bir Ankara döneri ve çok doyurucuydu. teşekkürler
...s30.07.2025Çok güzeldi teşekkür ederiz
...k28.07.2025ellerinize sağlık gayet sıcaktı ve ürünleriniz çok taze ve lezzetliydi birgün yerinizi ziyaret edip orada da lezettlerinizi tatmayı çok isterim bundan sonra tek adresimiz yörük kafe elinize emeğinize☺
...z28.07.2025uzun zaman sonra yediğim anne menemeni gibiydi muazzam güzeldi ve sıcak olduğu içinn teşekkür ediyorum
...ç27.07.2025İlk defa denedim ama beklediğimin çok üstünde bir performansti. Bence denemeye değer ve düzenli olarak yemek söylersin.
...n26.07.2025HARİKULADE,FİYAT PERFORMANS VE LEZZET BİR ARADA,TEK EKSİ AYRANI KÜÇÜK YOLLAMIŞSINIZ,ONU DA BİR DAHAKİ SİPARİŞTE TELAFİ EDECEĞİNİZE ŞÜPHEM YOK.HAYIRLI İŞLER DİLERİM.
...n25.07.2025Elleriniz dert görmesin,hayırlı işler dilerim.
...u10.04.2026domatesli biberli kaşarlı simit sadece kaşrlı simit olarak geldi soğuk ve sertti
...u30.03.20261 yıldızı menemenin yarısı poşete döküldüğü için kırdım
...u26.12.2025menemen güzel fakat köftenin içinde domates, yeşillik olmasın diye not düşmeme rağmen içini doldurmuşssunux bir puanı ondan kırdım
...ç08.08.2025Menemen güzeldi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday09:4523:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: emel.ergenc@hs01.kep.tr

MERSIS No: