rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Restoran Teslimatlı

Kıvırcığın Yeri 2

4.4 üzerinden 5 yıldız, 3000+ inceleme
Bahçelievler Mah. İstiklal Cad. No:136/19*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...k21.06.2026Ellerine sağlık ustanın. Çöp şiş porsiyon müdavimi oldum. Et çok lezzetli ve yumuşacık. Notlara da her zaman özen gösteriyorlar ve gönlü zengin bir esnaf oldukları çok net belli. Teşekkür ediyorum.
...k21.06.2026Her zamanki gibi harikaydı. Ellerinize sağlık. Bu kaliteyi seviyorum. Çöp şiş porsiyon bir efsane.
...k08.06.2026en iyisi
...k05.06.2026Yazdığım notlara dikkat edip ona göre sipariş hazırlamaları benim için önemli o yüzden teşekkür ederim.
...z17.05.2026Çok memnunum sürekli alışveriş yapıyorum
...z03.05.2026 hep sipariş ederim gerçekten çok iyi hem notları okuyorlar önceki siparişimde çorbada göndermişler ikram çok teşekkürler çok memnunım
...ş01.05.2026Ne dediysem yapmışlar çok lezzetliydi hep burdan kebap söylüyorum zaten çok başarılı elinize sağlık
...n13.04.2026çok çok iyi
...n21.03.2026Çok çok iyiydi
...m14.01.2026Çok iyiydi doyurucuydu çok teşekkürler ☺️
...ı01.01.2026Diğer günlere göre bugün çok lezzetli değildi
...ı01.01.2026Mükemmel olduğu için her gün söylüyorum
...t25.11.2025Bu ciğerin tadı başka güzel. Ayrıca evde yapsam bu kadar sıcak olmazdı
...t20.11.2025Gerçekten başarılı. Eti çok güzel. Teslimat da beklediğim hızlı geldi
...i10.11.2025Ömrü hayatımda yediğim en güzel kanattı
...t07.11.2025Yediğim en güzel adana
...t19.10.2025Efsane
...n11.10.2025Herşey harikaydı fazladan ezme rica etmiştik kırmayıp göndermişler.Elleriniz nurlansın bereketli işleriniz olsun.
...t23.09.2025tek kelimeyle süper
...k22.09.2025herşey çok güzeldi ellerınize sağlık sıcak teslım edildi.
...r22.09.2025Lezzetliydi güzel sıcaklıkta geldi teşekkürler kurye
...z22.09.2025mavi kasklı uzun boylu kurye çok sempatikti ilgisi için teşekkür ederim. çok hızlı ve sıcak geldi her gün sipariş veriyorum. hediye için teşekkür ederim.
...t22.09.2025Kebap çok güzeldi ve sıcak teslim edildi. Tam beklediğimiz gibi
...ğ22.09.2025Yazılanların aksine sıcak ve hızlı geldi teşekkür ederim elinize sağlık
...n05.04.2026tavuk şiş dürüm çok güzeldi ama adana dürüm ufacıktı içi boştu
...y15.12.2025daha iyi olabilirdi.
...ş27.08.2025notlara bakıyorsunuz domates olmasın demiştim koymuştunuz
...n27.03.2026Bozmuş. Et porsiyon fiyata göre eskiden aldığımdan daha azdı. Bulgurunu çok severdik, tatsız tutsuz saman gibi geldi o bile. Ciğer şiş dürümün içi bile azalmış
...k03.03.2026Lezzeti gayet güzeldi ve zamanında geldi. Köftesi tavsiye olunur. Beğendim.
...e20.08.2025sıcak bir şekilde teslim edildi. adana kokuluydu tahminimce taze de değildi. tavuk şiş gayet güzeldi, tavsiye ederim bana gelen gibiyse. tavsiyem adanayi taze yapin taze satın tavuk gibi. fena değil.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0001:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:3023:59

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Güngör Ernez

Kıvırcığın Yeri 2