- Meatballs
- Express Delivery
Köfteci Ramiz
Köfteci Ramiz Ratings & Reviews
...t
1 month ago
Her zaman çok hızlı ve lezzetli
...r
3 months ago
mukemmeldi
...g
5 months ago
Ekmekleri kucultmeyin. Sucuk ekmekte tam ekmek kullanimi daha iyi
- Mercimek Çorbası160 TL
- Domates Çorbası160 TL
- Ekmek Arası Ramiz Köfte320 TL
- Ekmek Arası Izgara Sucuk320 TL
...r
8 months ago
Memnun kaldım, çok lezzetli
- Ramiz Köfte510 TL
...r
7 months ago
Köfte güzel,Piyaz kötüydü.
- Ramiz Köfte510 TL
...a
1 month ago
ayran gelmedi
...n
10 months ago
pide buz gibi köfte soğuk ve neredeyse yanık.bir daha asla istemem
...K
3 days ago
Salata eski, kötü kokuyor!! Ve yemekeler islak geldı
...n
5 days ago
Aci sos ve servis istememe ragmen iletmediler
...a
2 weeks ago
Bir saatte geldi, ıslak mendil bile koymamışlar, 320 lira edecek bir şey değil.
...k
2 weeks ago
Kurye siparişleri karıştırmış, karışık ızgara yerine sadece köfte geldi
...i
4 months ago
piyazda havuc kırmızı lahana size özel sanırım
...n
4 months ago
berbattı keşke resmını paylasabılsem beyaz yeşil iki parça domates buz gibi köfte bir parça sararmıs kıvırcık
...u
4 months ago
Taş devrinden çıktık peçete çatal kaşık gibi ihtiyaçlar oluyor
...y
5 months ago
içinde sos yok
- Ekmek Arası Ramiz Köfte320 TL
...k
7 months ago
yanlış sipariş getirildi. Yemeksepeti iade yaparken 1.5 porsiyon yerine 1 porsiyon getirmelerini iade edemedi. Yarım porsiyon köfte uçup gitti. Köfteci Ramiz telefonu açmadı.
...a
8 months ago
Çorbada yanıl tadı vardı. Tel kadayıf kupkuruydu ve köfte kokusu vardı üzerinde.
...k
10 months ago
paketin Ramiz den geldigine dair hic bir belirti yok islak mendil bile gondermemisler kofteler yanik biber soguk ve domatez koz degildi ekmek kepekli degil buz gibiydi yani rezalet bir daha asla Ramiz
...u
10 months ago
Sutlaci posede yan koymuslar dokulmus. Posete siparis fisini koymamislar.
- Piyaz230 TL
- Ramiz Köfte510 TL
...A
11 months ago
Sahil kenarına yemek sipariş ettik siparişin içerisine ne çatal ne kaşık ne peçete koymaışlar avcymuzla mı yiyeceğiz aldığınız para helal mi sizin yazıklar olsun insan biraz işine saygı gösterir

