rider-banner-icon
  • Express Teslimat

Schiller Kaffee Go Şirinyalı

TESLİMAT
4.8 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Yeşilbahçe Mah. Metin Kasapoğlu Cad. No : 33 / A Muratpaşa
...k08.05.2026Müşterilerin taleplerine önem veren harika bir şube
...s05.04.2026Donutlar eski Mc donutları gibi
...ş23.03.2026çok güzel bir kahveydi ama biraz.ılımıştı
...ı17.02.2026Genelde tatlı söylüyorum, her seferinde çok taze geliyor 👍
...k29.01.2026Güne başlarken kahveyle beraber başlamak rahatlatıyor
...n13.01.2026Kahveniz çok lezzetli, yapanın ellerine sağlık
...n08.01.2026Taze ve sıcaktı ellerinize sağlık. İkram için teşekkürlerr
...n05.01.2026Havuçlu kek çok güzel ve tazeydi. Zaten kahvelerinizi çok seviyoruz. Elinize Sağlık :)))
...r17.12.2025Çok güzeldi. Biraz ekşi ve hafifti.
...r08.12.2025Cheesecake tadı çok güzeldi ve porsiyonu beni tatmin etti ancak fotoğraftan dolayı üstü sadece sos değilde frambuazlı olacak diye düşünmüştüm, maalesef sostu.
...ü23.10.2025ilk defa siparis verdim gercekten coknlezzetli ve tazeydi çorekler ellerinize sağlık
...r30.07.2025Bir daha ki siparişimi şimdi paketimi getiren arkadaş getirmesin
...ç25.06.2025tad yoğunluğu o kadar güzeldi ki. teşekkürler
...y02.11.2025Yarısı dökülmeseydi iyiydi
...R17.01.2026yanlış sipariş ve soğuk kahve
...r10.01.2026sonunda dökülmemiş bardakları tam dolu kahve siparişi almayı başardım emeği geçen herkese teşekkür ederim...
...u06.07.2025Kahve keyfi yanına çikolatalı cheesecake ve cup cake sipariş etmiştim aşırı lezzetliydi ve Hızlı geldi. Ayrıca hediye Tiremisu için çok teşekkür ederim çokk lezzetliydi.Kesinlikle öneririm 😍
...r01.03.2026donut guzel kahve baya kotu aroma tadinda kahvenin kokusu bile kalmamis kahve surubu ictim
...t29.12.2025Donut bayattı. Kahve de fazla acıydı beğenmedim. Kurye arkadaş kibardı ve ödeme yönteminde yardımcı oldu o yüzden 2 yıldız veriyorum.
...a22.08.2025Beğenmedim.
...L06.03.2026şekersiz dedim şekerli geldi. kahve de çöp oldu. belki lezzetlidir.
...k27.10.2025Ürünler bayattı yiyemedim , hiç memnun kalmadım
...u26.08.2025Menüde ice latte olmadığı için sıcak latte seçip soğuk ve laktozsuz olmasını istediğimi yazmıştım okunmamış kahve bardağı yarısına kadar dolu geldi salatanın görselle alakası yok özensiz ve lezzetsiz
...z22.08.2025Hayatımda yediğim en kötü cheesecake ve mozaik pasta. Tabanı bayat cheesecake malzeme kalitesi korkunc ötesi. Pasta ayrıca kuruydu. 1 yıldız bile fazla.
...a12.08.2025ürünler çok bayat. pandispanya sepsertti. Krema çok kötüydü. olduğu gibi çöpe attık
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:3022:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: calypsorose@calypso.hs03.kep.tr

MERSIS No: 0195070158200001