rider-banner-icon
  • Kebab & Turkish
  • Pide & Lahmacun
  • Express Delivery

Urfa Edessa Dürüm & Kebap

Express
Rating 4.2 out of 5 stars, 100+ reviews
Esetepe Mah. 301. Cad. No:14 / C
...l6/14/2026çok lezzetli yanında gelen ikramlarınız içinde ayrıca teşekkür ederim
...l1/3/2026çok güzeldi
...n12/14/2025Yemek sepeti kuryesi desen güler yüzlü fiyatı uygun lezzetli daha ne olsun
...n12/14/2025Mükemmel hizmet mükemmel lezzet 👌
...k12/12/2025çok anlayışlı ve çok hızlı geldi
...r12/9/2025güzel ve lezzetliydi, zamanında geldi garnitür çeşitliği de çok iyiydi 4 çeşit garnitür göndermişler.
...n11/5/2025teşekkürler, lezzetli beğendik.
...n11/6/2025elinize sağlık
...y10/18/2025Çok iyi menu dolu dolu 👍
...i9/21/2025Hep tercih ettiğim bi yer sıcacık geldi tadı benim istediğim gibi çok teşekkürler
...n9/7/2025çok başarılı kesinlikle tavsiye ederim
...r8/31/2025Fiyat performans.Mezeler oldukça fazlaydı,dürüm lezzetliydi.Teşekkürler
...z8/14/2025Herşey harikaydı elinize sağlık
...r7/25/2025Çok lezzetliydi ve mezeleri harikaydı teşekkür ederim .
...a7/6/2025hızlı ve güzel teşekkürler
...ç11/21/2025Lahmacunu güzel ve boyutu iyiydi fakat adana dürüm hem gramaj olarak azdı, boyutu da küçüktü 2 tane yesem zor doyarım ve kuruydu aynı zamanda Lahmacunu ve ikramları gayet beğendim ama adanayı beğmedim
...n9/18/2025çok güzeldi hızlı ve sıcacık geldiiiiii
...n8/7/2025lezzetliydi ve sicak geldi ancak icine cok az kiyma konmustu.
...n12/6/2025her zamanki gibi süper
...ç5/29/2026Adana durum istedim ama Adana kebap gibi yollamışsınız yanında mezeleriniz kuvvetli fakat istenilen durum olunca baklti karşılamadı durum içi bomboş geldi daha öncede durum yedim ama bu değildi
...l3/14/2026Et çiğdi!!!
...r2/10/2026öncelikle her konuda felaketti, tadı kötüydü yanmış künefe yollamışlar ayrıca bizim dökmemiz için şerbeti ayrı bi kaba koymuşlar kardeşim 1 saatte yolladınız künefeyi, o şerbet taşa döner taşa..
...N1/17/2026Sadece pişmanlık kimse parasıyla rezil olmasın verdiğim sipariş hem eksik hem soğuk geldi hiç pişirmeyip direk gonderseydınız en azından çöpe gitmezdi yazık günah herkez esnaf olmamalı bence
...r11/17/2025Lahmacun hariç herşeye benziyor
...n11/9/2025Tavuğu çok güzeldi fakat lahmacunu acısız istememe rağmen acılı gönderilmiş. Üstelik misafirlerim vardi acı olduğu için hiç kimse yiyemedi . Mağduriyetimin giderilmesini talep ediyorum.
...n9/28/2025salata ve tatlıyı çatalla yememiz gerekiyor içindeki pilavı da çatalla yememiz gerekiyor maalesef çatal ve aparat göndermemişler çok kötü
...z7/29/2025Mezeler kokmuş lahmacun lahmacun demeye bin sahit ister hayatimda yedigim hatta cope attigim lahmacun diyebilirim
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:3023:59

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: