rider-banner-icon
  • Patisserie & Bakery
  • Dessert
  • Toast & Sandwich
  • Restaurant Delivery

Crepera

Rating 5 out of 5 stars, 96 reviews
BATI MAH. AKASYA SK. YUKSELAY APT NO: 2 C PENDİK/İSTANBUL Semih Saat ve General Mobile arasındaki dükkan
...r6/10/2026Taze malzeme özenle hazırlanmış ürünler ve hızlı teslimat . Yaptıkları işi gerçekten haklarıyla yapıyorlar umarım hiç bozmazlar
...n6/9/2026iletişim, paketleme ve getirme hızları çok iyi hayatımda yediğim en güzel tatlı. İkram için teşekkürler parasını fazlasıyla hak ediyo.
...k4/7/2026krebi biraz tuzlu buldum, özellikle tatlı kreplerde bence tuzsuz krep kullanılmalı. onun dışında çok başarılı
...z3/5/2026felaket iyiydi.doyurucuydu baya. elinize sağlık.
...t3/4/2026ellerinize sağlık oldukca lezzetli ve doyurucu idi
...r2/9/20264 kişi toplandık ve krep partisi verelim dedik. hepimizin en çok sevdiği krebin Bestie olduğunu öğrendik :) elinize sağlık yine mükemmeldi, özellikle çikolatanız gerçekten inanılmaz güzel.
...t2/1/2026Ellerinize sağlık Yener ailesi :) Herşey çok güzeldi.
...m1/26/2026Çok iyi
...z1/14/2026 Lezzetinden paketlemesine kadar her şey düşünülmüş Böyle özenli hazırlanmış bir sipariş almak gerçekten insanı mutlu ediyor. Elinize emeğinize sağlık, harikaydı!
...L12/27/2025Görselleriyle içeriği bu kadar aynı olan bir sipariş görmedim:)Bazıları için sunum çok önemlidir.İşinize ve müşterinize saygınızı gösterir.Sizinkisi çok iyi:)Hayırlı işler bol kazançlar dilerim.
...r12/6/2025çok lezzetli kesinlikle tavsiye
...ş12/6/2025çok lezzetli ve doyurucu, 2. siparişimdi.
...t12/3/2025Duduk hediyeniz icin tesekkurler.
...z12/1/2025Aylardır taze tatlı diye pendikte bütün heryerden söyledik. muhtemelen arayışın sonuna geldik ellerinize sağlık. Sadece deneyin pişman olmayacaksınız.⭐️⭐️⭐️⭐️⭐
...I11/30/2025Hepsi çok lezzetli idi. Kaliteli malzemeler ile yapılmış. Paketleme de gayet düzgündü. Favori restoranlarım arasına aldım. Fakat porsiyonlar bana ufak geldi. 1 porsiyonla tam doydum diyemem.
...k11/27/2025Gerçekten çok lezzetliydi ellerinize sağlık böyle kaliteli bir yeri keşfetmek çok güzel hissettirdi
...e11/22/2025çok güzel elinize sağlık
...e11/22/2025çok iyiydi elinize sağlık
...y11/20/2025Tatlisi ayri tuzlusu ayri lezzetli. Gercekten favorilerimden oldunuz. Ellerinize, emeklerinize saglik :)
...u11/20/2025Çok beğendim sıcak ve taze ellerinize sağlık
...n11/16/2025muazzam bir sey yedim ben cok güzeldi. Düdük göndermişsiniz gurur duyuyorum sizinle umarım hic bir zaman kullanmak zorunda kalmayız hic birimiz 🌸
...t11/16/2025Her ikisi de cok lezzetliydi . Elinize saglik : )
...r11/13/2025Çok güzeldi özellikle crepetti benim damak zevkime uygun başarılar diliyorum hediye için çok teşekkürler
...e11/13/2025Notları dikkate aldiginiz ve kucuk hediyeniz icin tesekkurler 💛
...n11/12/2025Çok güzeldi. Ellerinize sağlık.
...K11/12/2025boşnak lezzetlerini mükemmel bir güncelleme getirmişler , firmanın geçtiği ve dinanizmi, lezzetle buluşunca mükemmel olmuş. Ürünle beraber gelen nota, ürünün lezzetine bayıldık.
...i11/11/2025Çok güzeldi ellerinize sağlık🫶🏻hediyeniz için de çok teşekkür ederim❤️
...ı11/11/20253 genç girişimci olarak çıktığınız bu yolda bize sunduğunuz hizmet, lezzet ve ilginiz için teşekkür ederiz. Düdük yollamak ayrı ihtiyaç olmamasını dilemek ayrı bir önemdir. Lezzetiniz bambaşka :)
...ş11/10/2025çok leziz, paketleme özenli, hediye düşünülmüş, tekrar sipariş veririm, ayrica ılık ve soğuk yenebilir, tatlı seçeneği olarak elmalı tarçınlı süt reçelli eklerseniz muazzam olur, kesin sipariş veririm
...E11/11/2025Lezzeti çok güzeldi ellerinize sağlık
Monday09:3023:15
Tuesday,Wednesday,Friday,Saturday09:3023:59
Thursday09:4523:59
Sunday12:0023:59

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number:

Legal Name

Ediz Yener

Crepera