rider-banner-icon
  • Burger
  • Express Delivery

Arjantin Burger

Express
Rating 4.3 out of 5 stars, 15000+ reviews
Cumhuriyet Cad. Plajyolu No: 3*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n4/29/2026Tek kelimeyle mükemmel 😌
...z4/15/2026Çok lezzetliydi, ekmeği yumuşacık ve doyurucu
...u3/25/2026ilk defa bir restoran hakkında görüş bildiriyorum her bakımdan çok lezzetliydi ekmeğinin yumuşaklığı, köftesinin lezzeti ve içinin doluluğu çok güzeldi ellerinize sağlık.
...s1/27/2026Ürün süper ama fiyatı bir tık pahali gibi
...n1/23/2026Sizi bir arkadaşın tavsiyesiyle keşfettim.. Bu ikinci siparişim ve hayatımda yediğim en iyilerden.. Bundan sonra müdavinizim.. Ellerinize sağlık.. Hayırlı işleriniz olsun..🤗💜
...z12/26/2025Bir yemeğin her parçası mı güzel olur ya. Ekmeği ayrı güzel, eti ayrı sosu ayrı patatesi ayrı soğan halkası ayrı 😂 ellerinize sağlık
...ş12/24/2025Her zaman mükemmel. Sadece ketçap mayonez markasını değişmeniz bence iyi olacak
...l12/19/2025Güzeldi.
...l11/10/2025Her zaman ki gibi çok güzeldi.
...u11/6/2025Islak hamburger kötü diyemem ama iyi de diyemem, ortalama. Ama diğerleri her zamanki gibi süperdi.
...n10/20/2025Restoranlarında da topluca yiyorduk aynı kaliteyle gönderim yapıyorlar
...i9/6/2025Bu lezzet degil baska bisi ötesi yok
...i8/30/2025Cok lezizzzz
...i8/29/2025Her zaman aynı güzellikte
...u8/26/2025Teşekkürler ama keşke notları dikkate alsanız. Sos olarak sarımsaklı mayonez istemiştim ama garlic sos geldi, 4 değil 3 taneydi.
...i8/25/2025Müthiş..
...i8/25/2025Cok iyi lezzet
...u5/4/2026İyi ama keşke notlara dikkat etseniz. Notlarda istediğim sosu gönderseniz daha iyi olabilir.
...ı2/5/2026Gayet lezzetli ve güzel de hamburgerlerin eti biraz fazla pişmişti, ızgara çizgileri fazla siyahlaşmıştı. Onun haricinde hiç bir sorumun yok.
...n4/21/2026Köfteyi beğenmedim diğer her şey güzeldi
...r5/14/2026Et guzel ama islak hamburger soyledim ipislak hamburger gondermisler usta degisti heralde
...ı3/17/2026Ranch soslar yoktu ve ekstra söylediğim malzemeler de yok gibiydi (chedar, köfte gramı, patates boyu gibi)
...z5/11/2026Yanlış sipariş
...u3/18/2026Daha önce çok sipariş verdiğim bir yer, favori mekanlarımdan ama bu sefer hamburger köftesi olmamış. O kadar az pişmiş ki çiğ demeye ramak kalmıştı. Türkiyede kimse et belki ama böyle köfte yemez.
...m3/16/2026yıllar önce bayıldığım bir yerdi. uzun süre sonra tekrar sipariş ettim ama hayal kırıklığı… porsiyon küçülmüş, ekmek bayat, et kötü, patates soğuk. el değiştirdiğini düşünüyorum. tavsiye etmiyorum.
...l2/4/20261 saatten fazla bekleyip geldi yemek.. buz gibi hiç bir keyif almadık. Az değil iki hamburger 1000₺ biraz özen olsa nolur sanki..
...i2/3/2026Poşete koyulmamış sadece kutuyla gönderilmiş geldiğinde çok soğuktu
...n10/21/2025Burger çok soğuk geldi ve patatesler de öyleydi. Ayrıca sipariş eksik geldi, Pepsi söyledik ama gelmedi. Teslimatla doğrudan iletişime geçmeye çalıştık ama cevap vermedi ve sohbeti sonlandırdı.
...y10/7/2025Usta iyi pişmiş olsun dememe rağmen, resmen çiğ et yedim çıtır soğanıda hiç taze değildi üzdü bu siparişim.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday11:3022:00

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address:

MERSIS number: