- Döner
- Restoran Teslimatlı
Zoom Döner
Zoom Döner Değerlendirmeler
...r
2 Ay Önce
Dürümleri çok güzel ama puanı neden düşük anlamadım
- Maxi Tavuk Dürüm + Ayran (17 cl.)200 TL
...e
4 Ay Önce
Malatyada yediğim en güzel tavuk dönerdii teşekkürler
- Maxi Tavuk Dürüm + Ayran (17 cl.)200 TL
...ğ
9 Ay Önce
geç gelmediği sürece çok iyi
- Menü 5350 TL
...ş
11 Ay Önce
patatesler harika eskilerden çok çok iyi
- Patates Kızartması 100 Gr80 TL
...i
2 Ay Önce
1. sipariş beğenmedim ekmeği aşırı kuruydu ve soğuktu ketçap mayonez ıslak mendil göndermek güzeldi
...i
2 Ay Önce
2. sipariş yine ekmek kuruydu ve aşırı soğuktu içinde sos falan yoktu son 1 şans vermeye karar verdim
...T
5 Ay Önce
Ekmek çok kuruydu ve yemek birbirine karışmıştı hiç İskender’e benzemiyordu.
...ş
1 Yıl Önce
Güzeldi sadece soğuk patateslerinizi bu şekilde göndermezseniz daha iyi olacak
...n
1 Hafta Önce
Çok açsanız hata edip de buradan sipariş vermeyin, kendi adıma çok kez şans vermeme rağmen en az 1,5 saatten aşağı gelmiyor siparişleriniz ona göre. Yine de dönerleri gayet güzel
- Mega Tavuk Dürüm + Ayran (17 cl.)155 TL
...ç
1 Hafta Önce
Menü 9 u sipariş verdim içinde 2 tavuk dürüm 1 litre ayran ve patates seçeneği vardı ama bana gelen dürüm 1 litre kola kola istemememe rağmen ve patatesi göndermediler tekrar telefi de etmediler
...ş
1 Hafta Önce
Çok yağlı durum içinde de çok çeşit vardı damak tadıma uymadı
- Not availableAyran (30 cl.)
...r
1 Ay Önce
Siparişler sürekli geç geliyor 2 saat geç geldiği bile oldu
...i
2 Ay Önce
3. sipariş yine ekmek kuruydu sosu hiç yoktu artık yanında hiçbir şey göndermiyorlar ve gelmesi 2 saat sürdü 3 siparişte kötüydü tavsiye etmiyorum
...y
2 Ay Önce
siparişi eksık getırıp ücretini atıcaz dıyıp ıbanımı aldılar ve atmadılar
...t
2 Ay Önce
dönerin içindeki patatesler kömür gibiydi tadını bozmuştu yemeğin kediye verdik
...t
3 Ay Önce
Yemek çok yakınımızda olmasına rağmen geç geldi. Buz gibi İskender yemek pek hoş olmadı.
...k
3 Ay Önce
ekmek pişmemiş tavuk yok denecek kadar azdı ve siparişim neredeyse 2 saat sonra geldi
...ğ
3 Ay Önce
Bir yıldızı bile haketmiyor dürümler 3 saate geldi ayran göndermişler poşetin içinde patlak dürümler sırılsıklam pişman olursunuz
...k
3 Ay Önce
eti çok azdı gramı doğru değil bence ve içindeki patatesler çok fazlaydi
...n
4 Ay Önce
Çok özensizdi ve soğuk geldi yanına konulan pilav yenilmezdi parasını hiç hakketmedi
- Cola Turka (33 cl.)55 TL
...n
5 Ay Önce
Çok kalitesiz yakın adrese hem geç geldi hem de tat olarak çok kötü
...z
5 Ay Önce
Öncelikle dürüm buz gibi geldi ekmeği bayattı . İçi neredeyse boştu . Mega döner istedik normalinden yolladılar. Yarın telafi için mega yolllayacağız dediler. Sonra ücret istediler. 1 bile fazla size
...k
5 Ay Önce
DÖNER SOĞUKTU İÇECEK YANLIŞ GÖNDERİLMİŞTİ
...ş
6 Ay Önce
Hayatimda yedigim en kotu tavuk pilav olabilir onceden de yedigim bir yerdi ama gelen siparişte pilav lapaydi kokuyordu
...i
8 Ay Önce
yeme buz gibi geldi ve 1 saat sürdü
...n
10 Ay Önce
Ne tavuk tadı vardı ne çedar peyniri tadı. Tüm bunlara ek olarak sipariş aldıktan 2 saat sonra kurye tarafından arandım. Açtım cebinde aradı herhalde dedim çünkü konuşmadı.Harf sınırından yazamıyorum
...r
10 Ay Önce
Bir buçuk saatte geldi soğuk ve kötüydü
...n
11 Ay Önce
kötü
...ş
3 Ay Önce
Alma, aldırma !! megası mega değil, adından da anlaşıldığı gibi telefonla dürüme ZOOM yapınca içinde tavuk görebilirsiniz. Iftar için istediğimiz yemeği sahura uygun gördüler ki saatlerce bekledik.
...i
11 Ay Önce
Hayatimda yediğim en berbat dönerdi. Üstünüz yok. Tebrikler.

