rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Restoran Teslimatlı

Yeşil Ocakbaşı

5 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Adnan Menderes Mah. 19539 Sk. No:3/1
...n23.05.2026Tek kelimeyle 10 numara 5 yıldız
...z24.04.2026Elinize sağlık 10 numara 5 yıldız
...g21.04.2026Su değil zemzem resmen dürümün içide dolu dolu geldi çok sağolun
...ş03.04.2026On numara
...l01.03.2026Aşırı iyisi elinize sağlık
...l25.02.2026Harikaydı
...l17.02.2026Yediğim en güzel kuşbaşıysı her söylememde lezzeti aynı
...l17.02.2026Mezelerinizin tadı çok güzel heryerde yedim ama sizin mezeleriniz bir başka güzel elinize sağlık
...l17.02.2026Kanatın boyutu ve lezzeti çok iyisi mezelerin doluluğu ayrı güzeldi hızı teslimatı
...l17.02.2026Ekmeği ve etin solgunluğu güzeldi elinizize sağlık kuryeye teşekkür ederim yağmurda bile güler yüzlü sipariş getirdi
...ş16.12.2025Mezeler kusursuzdu..
...ı20.11.2025Abi O nasıl kanattı yedikçe sırtımdan lezzet kanatlarım çıkacak sandım muazzamdı kuryesi ayrı saygılı sevecendi Osmaniye de hem lezzetli hem ilgili bir müessese umarım daimi olur emeklerine sağlık
...a13.11.2025Her ürün çok lezzetli. Paketler hazırlandığında beklemeden teslim edilirse çok daha iyi olur. Sıcak gelmiş olur.
...a13.11.2025Şehrin en iyi kebapçısı. Sadece paketler ılık gelmeye başladı ona dikkat edilirse hiçbir sorun yok.
...n09.11.2025Siparişim nerede diye aradığımda ilk defa bir restorant kuriyeyi arayıp size dönüş yapayım diyip döndü. Hizmet kalite
...P09.11.2025muazzam ciğer yapıyorlar
...n07.11.2025Mezelerini çok seviyorum özellikle humusu çok iyi elinize sağlık.kebaplarını da severek tüketiyorum kurye arkadaşlar da çok hızlı ve kibarlar teşekkürler yeşil
...r06.11.2025Kurye Hüseyin beye teşekkür ederim hızlı servisi ve nezaketi için
...n01.11.2025Yaklaşık beşinci siparisim hepsi birbirinden iyiydi kesinlikle tavsiye ederim
...n31.10.2025Harika
...n31.10.2025Çok lezzetli
...n27.10.2025Çok lezzetliydi yanında gönderilen ürünler bol ve lezzetliydi ama porsiyonun 1.5 kişilik olduğunu düşünmüyorum
...r22.10.2025tadı mütiş evim uzak olmasın rağmen çok sıcak geli çok güzel dı tadı bayıldım
...n12.10.2025sipariş hızlı ve sıcak geldi mezeler ve kebap çok güzeldi
...a06.08.2025Kuşbaşı söylemiştm bu güne kadr bu uygulama üzerinden gelen en kaliteli siparişimdi lokantada masanıza gelen her türlü mezeyi de gönderdler siparişn hazırlanması biraz uzun sürdü ama çabk teslm edildi
...R25.07.2025Yemek çok güzeldi notlara dikkat edilmiş olmasına çok sevindik teşekkür ediyoruz. Kuryeniz Hasan Erarslan'a da nezaketi ve eksiksiz teslimatı için ayrıca teşekkür ederiz.
...a09.07.2025Gerçekten mezeler ve tavuk muhteşemdi
...r28.06.2025Hızlı geldi et tazeydi sıcak geldi biz çok memnun kaldık restoranın eline emeğine sağlık gönül rahatlığıyla sipariş verebilirsiniz 🌸
...a05.09.2025Gayet güzel ve lezzetli gerçekten
...k15.11.2025Kuşbaşı durumun tadı güzeldi ama çok soğuk geldi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday10:0023:59
Wednesday00:0002:00
Thursday00:0001:00
Sunday10:0023:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Ahmet Yeşil

Yeşil Ocakbaşı