rider-banner-icon
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Waffle
  • Express Teslimat

Dora Tatlı & Patisserie

TESLİMAT
4.5 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Hürriyet Caddesi NO:41/2D
...u19.06.2026Lezzetli
...ğ10.06.2026Ellerinize sağlık çok beğenerek yedik.
...T08.06.2026Porsiyon çok iyi lezzet de
...i25.05.2026Bayılıyorum bagımlıyıııım inanılmaz güzel
...r21.05.2026Waffle sıcacık geldi meyveler çok tazeydi saklama kabında ve gayet korunaklı bir şekilde hiç dökülmeden geldi mutlaka tekrar sipariş edeceğim
...T22.05.2026Çok güzeldi Belçika waffle böyle olması lazım çıtır çıtır, hamur çok iyi pişmiş malzemeler soslar kaliteli. Çok Teşekkürler.
...z19.05.2026muhteşem. son zamanlarda yediğim en iyisi...
...k13.05.2026çok lezzetliydi,uzun süredir bu kadar lezzetli bir wafffle yemedik
...l12.05.2026kuryeniz çok hızlı getirdi teşekkürler
...n09.05.2026Bu kadar iyi beklemiyodum gerçekten :) en büyük sorunumu çözmüşsünüz rahat rahat yedim ağzıma burnuma bulaşmadan :)
...u03.05.2026karamelli sosları inanılmaz güzel
...k03.05.2026Çok lezzetliydi
...z01.05.2026Cidden çok iyiydi, meyvesi ve çikolatası boldu. Bazı wafflelarda genelde yumurta kokusundan geçilmiyor ama öyle bir koku yoktu. Teşekkürlerr
...i01.05.2026Harika bir tatlı şöleni lütfen kalitenizi bozmayın malzeme kalitesi malzeme miktarı hepsi 10 numara teşekkür ediyorum
...a26.04.2026Cheesecake’lerin tadı inanılmazdı. Dondurma ikramı içinde çook teşekkür ederiz.
...z17.04.2026Bir restorandan ya çok memnun kaldığımda ya da gerçekten hiç memnun kalmadığımda yorum yapmak için vakit ayırıyorum. Ellerinize sağlık, her seferinde aynı tazelikte ve lezzette. Servis çok hızlı :)
...n09.04.2026Harika bişeyyyyyyy
...a07.04.2026abiii selam depresyon kız biz ahhaha yine sipariş verdik dayanamadık.. saygılar iyi çalışmalar
...e01.04.2026Şampiyon bayıldım
...i25.03.2026Bu seferki doğru geldi ve çok iyiydi elinize sağlık
...n22.03.2026çok lezzetliydi teşekkürler
...l18.03.2026Ablam trendoldan ben yemek sepetinden sipariş geçtik ikimize de farklı ürünler geldi aynı siparişi vermiş olmamıza rağmen yine de çok güzel elinize sağlık
...m18.03.2026Hayatımda yediğim en lezzetli waffledı diyebilirim.. çikolatasının lezzeti, hamurun kıtırlığı ve meyvelerin tazeliği harikaydı. Elinize sağlık
...n16.03.2026Bağımlısı oldum sürekli sipariş vermek istiyorum meyveleri çok taze soslarıda çok kaliteli notlara da dikkat ettiğiniz için çok teşekkürler 🙏🏻🌸
...z15.03.2026ellerinize sağlık. porsiyon gayet doyurucu ve çok tazeydi
...z15.03.2026ellerinize sağlık.. yediğim en güzel waffle
...n30.01.2026Cok iyiydi elinize emeginize saglık denmediklerimi de denerim bundan sonra canım tatlı cekince buradayım ben 🥹⭐️
...l05.03.2026Çok çok lezzetliydi bayıldım ellerinize sağlıkk
...L25.01.2026gerçekten çok lezzetliydi tavsiye ederim yanındaki yanındaki ikram içinde teşekkür ederim
...t25.01.2026Yediğim en iyi wafflelardan biriydi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0001:00
Monday10:3023:59
Tuesday,Saturday,Sunday13:0023:59
Wednesday12:4523:59
Thursday,Friday14:1523:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: