- Home-Made Cuisine
- Express Delivery
Şırdancı Kardeşler
Şırdancı Kardeşler Ratings & Reviews
...k
5 days ago
Mükembelll birazdan yine isteyeceğim
...k
1 month ago
10 numara 5 yıldız . ellerinize sağlık
- Şırdan (Adet)350 TL
...u
5 months ago
siparişim 5 dk içinde kapıma geldi. inanamadim.tavsiye ederim. gerçekten çok lezzetliydi
...n
6 months ago
10 Numara 5 Yıldız Gerçekten Biz Bayıldık Bir İşletmeci Olarak Meslektaşımızı Tebrik Ediyorum Adresinize Gelip Yerindede Yemek İsteriz Hayırlı İşleriniz Olsun
...r
6 months ago
Gerçekten şahane..
...i
10 months ago
Sakatat delisi biri olarak ve annemin yaptığından başkasını yemem dediğim şırdan için iki seferdir denedik ve onaylandı. Koku yok lezzet güzel şırdanlar taze ve boyutları çok ideal,elinize sağlık.
- Şırdan (Adet)350 TL
...i
11 months ago
Şırdanın ufak olanı makbul yanlız doymadık fiyat yüksek Şırdan ufak atıştırmalık gibi oldu önceki siparişimde en azından doyuyorduk bir puan ondan kırdım elinize sağlık
- Şırdan (Adet)350 TL
...y
5 days ago
Bir tanesi tam pişmemiş 1 tanesi iyiydi
...i
11 months ago
4 adet şırdan bir mumbar söyledik yanında ne turşusu nede düzgün paketlemesi maalesef yoktu evde baharat limon olmasa tuz olmasa yolladığınız şekilde yenmezdi 1 yıldızı alırdı ilk zamanlar daha iyiydi
- Şırdan (Adet)350 TL
- Mumbar Dolması470 TL
...z
2 months ago
Fiyat konusunda birazcık pahalı kurye bende de bozuk para çıkmaz deyip para üstümüzü bile vermiyo
- Şırdan (Adet)350 TL
...r
10 months ago
şimdiye Kadar yemiş olduğum çok lezzetli bir şırdandı.Efsane..ellerinize sağlık şefim.yapmis olduğunuz guzellik için de ayrıca teşekkür ederim.Hayirli işleriniz olsun
- Mumbar Dolması470 TL
...a
1 month ago
Paketleme çok kötüydü lütfen bu paketleme işini dikkate alın
...r
1 month ago
Pişmemiş bir şekilde geldi neden bilmiyorum az pişmişti
...ı
2 months ago
Çok kötüydü
...i
2 months ago
Parasının hakkını vermeyen bir işletme 1500 e paketleme yok baharat yok turşu yok mumbar porsiyon az üzücü
...z
3 months ago
İnternet satışı 500 tl olan bir porsiyon mumbar Soğuk ve tuzsuz geldi
...t
5 months ago
O kadar parayı alıp hakkıyla göndermediğiniz için verdim ben bu puanı bir daha da sipariş vermem zaten
...n
3 months ago
Porsiyonları çok küçük ve aşırı pahalı…
...t
10 months ago
Lezzet okey ama porsiyonları çok küçültmüşler…
...n
10 months ago
Tavsiye etmem bidahada yemem gerek yok boşa para (ALMAYIN)!!!!!!!
...ı
10 months ago
Çok küçük geldı
...p
11 months ago
Rezalettı pişmemişti normal sırdanın boyundan çok daha küçüktü asla haketmıyor parasını
...k
11 months ago
Ne limon var yanında ne içi pişmiş paraya yazık ilk defa sizde böyle biseyle karşılaştım
...n
6 months ago
Rezalet bir paketleme şekli şırdanlar küçük ve aşırı baharatlı limonların suyu yok gerçekten bir daha asla yemem 970 tl 3 şırdan bi şalgam hak etmiyor asla

