- Dessert
- Toast & Sandwich
- Express Delivery
Magnolia Shop
Magnolia Shop Ratings & Reviews
...r
2 days ago
Sipariş notunu dikkate aldığınız için çok teşekkür ederim
- Lotuslu Magnolia & Filtre Kahve330 TL
...n
2 months ago
Efsane bir deneyim ve 10/10 musteri memnuniyeti:)
...n
3 months ago
çok güzel di hafif baymıyor
...k
7 months ago
Kaçıncı siparişim bilmiyorum,hiç bir üründe hayal kırıklığı yaşamadık,ne şeker ne yağ rahatsız etmiyor emeklerine sağlık
...n
8 months ago
Asiri lezzetliydi
- Not availableÇilekli Magnolia
- Oreolu Magnolia330 TL
...n
6 months ago
Çikolatalı cookie muhteşem, zebra kek çok yağlı
...R
1 month ago
çilekli magnolia çok güzeldi fakat brownili magnolia sipariş ettiğim halde onun yerine tiramisu yollanmış ve ben tiramisu'dan nefret ederim. Lütfen kafanıza göre ürün değiştirmeden önce arayıp sorun.
- Not availableÇilekli Magnolia & Filtre Kahve
...r
5 months ago
Pasta kreması gibi magnolia kıvamı da kaymak gibi benim damak tadıma ne yazık ki uymadı
...u
6 months ago
Eskiye göre malzeme azaltılmış. Çoğu kaşıkta sadece muhallebi yedim. Çok hızlı geldi.
...r
9 months ago
Ben beğenmedim- krema dolu kaplar, meyve ve bisküvi yok değecek kadar azdı, 8 âdet söyledik, sekizinci de aynı şekildeydı
...k
11 months ago
Brownie magnolya browniesi çok sert onun dışında güzel karamelli içecek çok şekerli geldi
- Not availableBrownie Magnolia
...a
3 months ago
Taze değil, muzluda muza dair ne bir tat ne bir meyve ! Mozaik ise mozaik pastayla alakası yok! Anlayamadım nasıl böyle olabilir
...n
4 months ago
Siparişteki ekmeğin olmadığını arayıp söylediler dümdüz kupkuru bir ekmeğin arasına 300 TL para verdim yanında hiçbir garnitürü de yoktu ne bir Çeri domates ne de zeytin ilanla alakası yok
- Badem Unlu Orman Meyveli Kek375 TL
...n
8 months ago
Havuçlu kek bayattı sert ve kutumuştu
- Oreolu Magnolia330 TL
...ç
2 weeks ago
Yanlış ürün geldi
...m
2 months ago
Milshake söyledik pipet yok ,kaşıkla mı yiyeceğiz kardeş bari ekmek koysaydınız banardık
...k
3 months ago
Çok kötüydü bayattı çok belliydi bi daha da almam
...z
3 months ago
çok kötüydü. magnolia ne kadar kötü olabilirin örneğiydi. çikolata nutella değildi. krem şantiye random bi çikolata sıkılmış gibiydi. bi daha asla almam kahve de buz gibi ve su gibiydi
...n
5 months ago
tiramisunun kremasi sariydi ve degisik bir koku geliyordu tadinca da tadi cok eksiydi asla tavsiye etmem bozuk bayat urun gonderilmis
...t
7 months ago
yani nutellalı siparisi nasil muzlu diye gonderiyorsunuz anlamiyorum gec siparis verdim diye elinizde kalan ürünü mü gonderdiniz ne yaptiniz verdigim parayi hak etmiyor malesef hayal kirikligina ugrad
...u
11 months ago
Tropikal meyveli gronola söyledim bana gelen süt ve yulaf bir de ayrı ayrı kendim yaptım alakasız biseydi görseldekiyle alakası yok
