- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Restoran Teslimatlı
Gülhanedan Kebap & Pide
Gülhanedan Kebap & Pide Değerlendirmeler
...A
1 Ay Önce
gece yarısı sipariş verdim memnun kaldım tavsiye ederim
- Tavuk Kanat (1 kg.)900 TL
...u
3 Ay Önce
Geç gelmişti ama çok güzeldi, ellerinize sağlık.
- Kuşbaşılı Kaşarlı Pide500 TL
...ş
3 Ay Önce
lahmacun efsaneydi
...n
3 Ay Önce
çok beğendim muhteşemdi
...ş
7 Ay Önce
Sıcacık ve hızlı geldi ellerinize sağlık
- Lahmacun200 TL
...t
8 Ay Önce
1 kg tavuk kanat söyledik aşırı sıcaktı, fazladan ekmekte istemiştik saolsunlar onlarıda koymuşlar ve onlarda sıcaktı, hersey 10/10, hayırlı kazançlar
- Tavuk Kanat (1 kg.)900 TL
...l
8 Ay Önce
10 numara 5 yıldız ustaya selam ellerine sağlık.
- Özel Lahmacun300 TL
...r
9 Ay Önce
işinizin hakkını vermişsiniz ellerine sağlık yanında ezmede göndermişsin sağolun
- Kuşbaşılı Kaşarlı Pide500 TL
...z
11 Ay Önce
lahmacun lezzetli ama lavaşı fırın siyahı çok var rahatsız ediyorum. kusura bakmayın.
- Lahmacun200 TL
...n
8 Ay Önce
Geç geldi
- Fındık Lahmacun140 TL
...r
11 Ay Önce
güzel değildi
...n
2 Hafta Önce
Hayatımda hiç lahmacun yapmadım. Hiç de anlamam. Ama ben yapsam daha güzel olurdu. Ömrü hayatımda yediğim lahmacunların en kötüsü. Eşim ve 8-11 yaşlarındaki çocuklarım da bitiremedi çöpe attık. ÇİĞ
...z
4 Hafta Önce
Begenmedim hepsi attim maalasef
...a
7 Ay Önce
Lahmacun hamuru kötü ısıramıyorsun. Toz biber çok fazla. Beğenmedim
...y
7 Ay Önce
Tam bir saat 10 dakikada geldi siparişim ve Gecikme için değil de kutuyu açtığımda Pide çöp gibi olmuş Darmadağın etler bir yerde ekmeği poşetten nemlenmiş ıslanmış hamur olmuş bir yerde
...n
9 Ay Önce
Kuşbaşılı istedilim kıymalı kaşarlı gelmiş ürün rezalet olmuş kaşarlı hamur olmuş.
...n
9 Ay Önce
Makine lahmacunu hiç lezzeti yok
...n
9 Ay Önce
malesef kotu bi deneyimdi cok fazla kasar var ama kasar demeye bin sahit
...n
9 Ay Önce
Çok kötü soğuk geldı ve kuş başı ıstedık sadıçe kaşarlı bıde geldı ve çok geldı çok kotuydu 😡
...n
10 Ay Önce
Kavurma kaşarlı pide söyledim 3 tane ufak parça kavurma koymuş yarısını alsaydın fazla koymuşsun
...i
10 Ay Önce
Dicek söz yok
...z
11 Ay Önce
gece söyledim diye mi böle önemsiz hazırladılar bilmiyorum ama lahmacunun kıyması üstünden alınmış bi yarısında var öbür yarında yok tu çok kötü bir lahmacun du almayın bide yazmışlar özel lahmacun
- Ayran (1 L.)150 TL
...l
1 Yıl Önce
Hep buradan sipariş veriyorum hiçbir zaman ne bir peçete ne bir islak mendil bu sefer de soguktu bir daha da sipariş vermem

