- Kebab & Turkish
- Pide & Lahmacun
- Express Delivery
Rıhlet Kervansaray İşkembe & Kebap
Rıhlet Kervansaray İşkembe & Kebap Ratings & Reviews
...R
2 days ago
Adanayı istanbula getiren bu restoranda çok teşekkür ediyorum şırdan ve mumbar 10 numaraydı ama tek sorun normal şırdanı gönderirken yağlı veya yağsız seçeneği eklenmeli artan yağı döktük boşa …
- Mumbar (Kızartma)480 TL
- Şırdan350 TL
...h
1 month ago
Şırdan çok güzel fakat fiyatı çok pahalı buldum
- Şırdan350 TL
...n
5 months ago
Şırdan aşırı iyiydi lokum gibi pişmişti kokmuyor da yağı bile ağır değildi.Kötü yorumlara bakmayın
- Şırdan350 TL
...n
6 months ago
O kadar lezzetliydi ki, sıcacık gelmesi de muhteşemdi..
- Mumbar (Kızartma)480 TL
...i
6 months ago
Yav arkadaş servis tabaklarını zorla kapatmışsınız, porsiyonun doluluğundan. Kazancınız bereketli olsun, elinize kolunuza sağlık. Allah 1’inizi milyon etsin.
- Zerde240 TL
...k
8 months ago
Çok hızlı ve lezzetliydi. Elinize sağlık teşekkürler
- Süzme Mercimek Çorbası245 TL
- Adana Kebap490 TL
...h
8 months ago
Şırdan değil şaheser fiyat açısından biraz pahalı ama verilen paraya değdiğine eminim yediğim en güzel şırdan
- Şırdan350 TL
...n
8 months ago
İki çorba istedim bir kişilik roka salatası geldi sipariş menüsünde yanında tulum peyniri yazıyor gelmedi geriye kalan bir sıkıntı yok çorbalar güzel ve sıcak
...u
10 months ago
güzel ama pahalı
- Yağsız Kelle Paça Çorbası490 TL
...h
11 months ago
Yediğim en güzel şırdan sadece fiyat açısından biraz pahalı o kadar
- Şırdan350 TL
...n
11 months ago
lezzet ve kurye süper
...r
2 months ago
Gayet beğenildi, sadece etleri bir tık sertti ama lezzetliydi
...l
3 weeks ago
Lezzet olarak güzel fakat 2 kişilik çorba söylememe rağmen 1 kişilik roka salatası ve sos da 1 adet geldi
...l
2 months ago
sulu mumbarı maalesef ki beğenmedim kokuyor, şırdan güzeldi ama ikisinin iç harcı çok acıydı birgün şırdan krizin yine tutarsa söyleyebilirim.
- Şırdan350 TL
...n
2 weeks ago
Beyran güzeldi beğendim. Sadece tuzu biraz fazlaydı elinize sağlık
- Beyran Çorbası490 TL
...n
8 months ago
çorbalar falan süper de limon vs gönderseler daha iyi olurdu
- Tavuk Suyu Çorbası265 TL
...L
3 weeks ago
abi allah utandirmasin bu lezzetle bu performansla bu gayretinle devam et allah utandirmasin guzel
...ı
2 months ago
süpper birsey bu ellerinize saglık
...l
2 weeks ago
Ekmek Allah günah yazmasın taş gibi çorba ne tadı var ne tuzu söylenecek en son yer bence
...l
2 weeks ago
Aldığınız paranın emeğini verin
...M
4 weeks ago
Soğuktu ve çiğ gibiydi
...n
3 months ago
1 tane lahmacun getirdiler 2 tane ücreti ödedim
...p
4 months ago
Çok kötü o kadar özensiz ki almayın burdan
...r
4 months ago
1.5 sac tava benzemiyor yarım sac tava gönderilmiş
...u
5 months ago
Midye dolması hiç sevemedim çok kötüydü lahmacun da değişik tad vardı baharat ne kullanıyorsun bilmiyorum çok değişik tad geliyor
...ş
6 months ago
sirdanin bi kısmı taş gibiydi sanki taş doldurmuşlar cop oldu
...ı
9 months ago
Siparişin teslim edilmesi 1 saat sürdü. Muhattap bulamıyorsunuz , iptal edemiyorsunuz , restoran belli ki hazırlamış çorbayı bi kenarda bırakmış. korkunç bi deneyimdi. Uygulamayı komple siliyorum.
...z
11 months ago
Peynir eksik gelmiş
...z
11 months ago
ilk defa bir işletme için olumsuz yorum yapıyorum. Nota acı ve sarımsak bol olsun yazmıştım, not gözden kaçabilir insanlık hali SARIMSAK ve sirke hiç gelmedi. Tadı fena değil ama bir miktar bir kaşık
...u
1 year ago
Hayatımda ilk defa şırdan yedim gayet lezzetliydi fakat midyeler soğuk ve berbattı çöpe attım

