rider-banner-icon
  • Coffee
  • Dessert
  • Express Delivery

Maroon's Tatlıcısı

Express
Rating 4.2 out of 5 stars, 3000+ reviews
Tuna Mah. Salah Birsel Sok. No:53*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...a6/19/2026Mükemmeldi.
...k6/18/2026Spoonful söyledim çok lezzetliydi çikolatası boldu. Bir kadın olarak bayan kuryenin getirmesi de hoşuma gitti. Çok memnun kaldım siparişimden🙏
...n6/14/2026Harıka
...a6/12/2026çok güzeldi elinize sağlık cidden çok hoşuma gitti teşekkürler emeğiniz içinde
...k6/10/2026her zaman efsane
...y5/30/2026Mükemmell❤️❤️💕
...y5/29/2026Çok güzeldi elinize sağlık
...a5/21/2026Harikasınız, paketlemeden lezzete inanılmaz derecede özenilmiş. Teşekkürler..
...y5/20/2026Elinize sağlık çok güzeldi
...y5/19/2026Çok iyi elinize sağlık 💕💕💕
...k5/8/2026Callebaut’a gecmeniz harika bir karar olmus, cikolata iyi, krema asiri lezzetli. Superdi.
...ş4/20/2026Notlara gösterdikleri özen için ayrıca 10 yıldızı hakkediyorlar. Harika bir lezzet kaçıncı siparişim bilmiyorum ama hiç pişman etmiyorlar..
...ş4/6/2026Öncelikle her siparişimde yazdığım nota gösterdiğiniz özen için teşekkürler… lezzet zaten tartışılmaz
...n3/30/2026Waffle harikaydı belçikadan gelmiş gibiydi hakkını vermişler <3
...l3/21/2026bence izmir de daha iyisi yok, üstüne tanımam, bu nasıl bi çikolata nasıl bi lezzet inaılmaz. bitmesin diye azar azar yiyorum. kalitesini asla bozmayan maroons a teşekkürler
...k3/14/2026Nirvana çok süper, meyveler taze. Çikolatası muhteşem. Dezavantaj: talep gördüğü için fiyatının sık artıyor olması
...l3/13/2026herzaman ki gibi efsaneydi, hem de kırmamışlar bol çilekli göndermişler:)) şahanesiniz teşekkürler
...n2/25/2026Porsiyon tartışılır ama lezzetliydi.
...i2/17/2026Çikolatası efsane
...k2/12/2026siz harika bir detaysınız! sizi çok seviyoruzzz
...n2/4/2026sıcacık geldi ellerinize sağlık ama bir öneri plastik kap yerine karton kullansanız hem sağlık açısından hem de doğa açısından çok daha iyi olurr ellerinize sağlık teşekkür ederim
...n1/27/2026Lezzetli ürünler ve yaptığı işin hakkını veren bir işletme. Tatlılarından bir kere bile yapay, endüstriyel bir tat almadım. Ev mutfağından çıkmış gibi. Başarılarının devamını dilerim.
...n1/4/2026Çikolatası ve kreması lezzetliydi kesinlikle beklentimi karşıladı
...t12/22/2025Siparişimiz çok hızlı geldi ve çok lezzetliydi. Teşekkür ederiz.
...l11/17/2025Sayenizde artık daha mutluyum teşekkür ederim :))
...l10/26/2025tüm ürünler çok taze ve tatları nefis
...a10/20/2025Çok lezzetli,malzemeden kırılmamış.Bostondan aynı tür tatlı söyledik;tombul kreplerle(kemalpasatatlisibuyuklugunde) bardağın yarısını doldurmuslar.Kaliteli ve dürüst
...r10/10/2025Çok lezzetli.
...r10/10/2025Nota dikkat ettiğiniz için teşekkür ederiz. Çok lezzetli her zaman tatlı alacaksam buradan alıyorum hiç pişman olmadım. Diğer restoranlar yalan.
...M10/2/2025gayet guzel lezzetli urunleri var
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0002:30
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:4523:59

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address: envergunduz.inal@hs01.kep.tr

MERSIS number: