- Breakfast & Börek
- Coffee
- Patisserie & Bakery
- Dessert
- Toast & Sandwich
Kulüp Pastanesi
Kulüp Pastanesi Ratings & Reviews
...m
4 days ago
Biz Kulüp Pastanesini çok seviyoruz bütün ürünleri çok güzel ama özellikle Kulüp eklerin büyük hayranıyız. Limonatalarına da bayıldık, artık evde yapmayız. Lütfen böyle devam edin.
...i
3 weeks ago
Her zamanki gibi mükemmel. Limonata hediyesi içinde çok teşekkürler.
...N
3 weeks ago
Her şey çok tazeydi özellikle kulüp ekleri şiddetle tavsiye ederim
- Kulüp Ekler (3 Adet)375 TL
- Not availableÇikolatalı Ekler (4 Adet)
- Çilekli Sarma (3 Adet)295 TL
- Not availableÇikolatalı Sarma (3 Adet)
...I
1 month ago
Tüm ürünlerine bayılıyoruz. Ne zaman alsak her şey nefis ve taze. Ellerinize sağlık.
- Minik Dereotlu Pohaça (6 adet)200 TL
...t
2 months ago
Hem çok lezzetli ve taze hem de fiyatları makul. Favorim Kulüp Profiterol.
- Antep Fıstıklı Profiterol400 TL
- Not availableÇikolatalı Sarma (3 Adet)
...k
2 months ago
Çok lezzetliydiler
- Kulüp Ekler (3 Adet)375 TL
- Not availableDereotlu Peynirli Poğaça
...i
2 months ago
0 abartı hayatımda yediğim en iyi ekler ve rulo , inanılmaz bir şey. böyle tatlara hasret kalmışız.. kazancınız bol olsun
- Not availableÇikolatalı Ekler (4 Adet)
- Muzlu Sarma (3 Adet)295 TL
...m
2 months ago
Tatlilar harikaydi bayildik. Cok guzeldi.Ellerinize saglik💖🙏
- Su (50 cl.)70 TL
- Kulüp Ekler (3 Adet)375 TL
...l
2 months ago
Özellikle siyah kremalı ekleri ve diğer denediğimiz bütün ürünleri muhteşem. Nazik ikramlarınız için de çok teşekkür ederim:)
- Siyah Kremalı Ekler (4 Adet)275 TL
...m
2 months ago
3 farkli cesit tatli söyledik hepsi çok güzeldi özellikle lotus ekler, kulup ekler favorimiz oldu. Kesinlikle denemelisiniz..
- Lotus Ekler (4 Adet)275 TL
- Kulüp Ekler (3 Adet)375 TL
- Çilekli Sarma (3 Adet)295 TL
...n
2 months ago
Hersey cok lezzetli
- Lotus Ekler (4 Adet)275 TL
- Kulüp Ekler (3 Adet)375 TL
- Not availableÇikolatalı Ekler (4 Adet)
...I
3 months ago
Hepsi nefis, taptaze. Tüm ürünlerinizde özen hissediliyor. Misafirlerim de bayıldı, onlara da önerdim. Ellerinize sağlık.
- Kulüp Ekler (3 Adet)375 TL
- Not availableMini Çikolatalı Ekler (500 gr.)
- Muzlu Sarma (3 Adet)295 TL
- Tuzlu Çay Kurabiyesi (200 gr.)285 TL
...i
3 months ago
Lezzet harika. Ellerinize sağlık
- Çilekli Sarma (3 Adet)295 TL
...r
3 months ago
Çok lezzetliydi, yanında da ikram kulüp ekler gönderilmiş o da epey güzeldi. Elinize sağlık
...z
3 months ago
Cok guzeldi herkese oneririm ayriyetten cok tatli bir mekan
- Not availableÇikolatalı Ekler (4 Adet)
...u
3 months ago
Tatlısını çok beğendim ikram içinde emir beye teşekkürler
- Antep Fıstıklı Profiterol400 TL
...n
3 months ago
İnanılmaz bir lezzet şiddetler tavsiye ediyorum.
- Lotus Ekler (4 Adet)275 TL
...u
3 months ago
Tatlilarina bayildigim bir yer
...n
3 months ago
Mahallenin yenisi ve çok lezzetlisi…
- Not availableÇikolatalı Ekler (4 Adet)
...k
3 months ago
Iyiydi
...a
3 months ago
İkinci sipariş verişim, çok taze ürünler
...r
3 months ago
İyimiş
- Lotus Ekler (4 Adet)275 TL
...y
3 months ago
Kulüp ekler harika kesinlikle tavsiye ediyorum
- Kulüp Ekler (3 Adet)375 TL
...n
3 months ago
Favori tatlım kulüp ekler cok iyi🎉
- Kulüp Ekler (3 Adet)375 TL
...l
4 months ago
Urunler cok taze ve lezzetliydi bayildik diger urunleri de denemek icin sabirsizlaniyoruz
- Lotus Ekler (4 Adet)275 TL
- Kulüp Ekler (3 Adet)375 TL
- Not availableÇikolatalı Ekler (4 Adet)
...u
1 month ago
Minik poğaçalar çok bayattı bir de belli olmasın diye ısıtıp göndermişler! Yiyemedik. Bir önceki siparişimde tazecikti.
- Kulüp Ekler (3 Adet)375 TL
...z
2 months ago
çilekli sarmaya 2 adet çilek koysanız da fiyatını haketse olmaz mı? Evde krema yapıp yesem daha iyi. Kulüp ekler farklı bir yorum. minik dereotlu peynirli pohaça da içindeki peynirler takır takır kuru
- Kulüp Ekler (3 Adet)375 TL
...r
3 weeks ago
çikolatası çok güzel ve taze.
...n
3 months ago
Kesinlikle denemelisiniz.
...l
2 weeks ago
siyah kremalı eklerin iç krema rengi çok daha koyu ve lezzeti daha yoğundu ve çok güzeldi. Son siparişlerde kreması değişmiş, rengi çok daha açık ve o yoğun çikolata lezzeti hiç gelmiyor. Bozması üzdü

