- Patisserie & Bakery
- Dessert
- Express Delivery
Eyfel Pastanesi
Eyfel Pastanesi Ratings & Reviews
...x
Yesterday
Harika lezzetli KURYEYE DE AYRICA TEŞEKKÜRLER
- Cevizli Baklava249 TL
...z
1 month ago
eh fena değildi
...z
10 months ago
ilginiz için çok teşekkür ederiz
...n
2 months ago
istediğimi yaş pastanın iç malzemesinde eksik ürünler vardı
...n
7 months ago
pasta günlük değildi
...i
9 months ago
Arkadasıma gönderdim pastayı çpk begendi hem hızlı oldu hem de kurye adres konusunda yardımcı oldu
...t
9 months ago
pasta güzeldi ama eklerin kreması ekşimiş
- Frambuazlı Pasta (4-5 Kişilik)900 TL
...i
1 month ago
Bozuktu hem pasta hem ekler hepsi çöpe gitti hayal kırıklığına uğradım.
...ğ
1 month ago
yanlis ürün geldi ama degistirmicem yinede güven kırıcı
...ş
1 month ago
Bayattı misafir vardı rezil oldum
...l
2 months ago
ya pasta mahf olmuş gelene kadar çok özensiz ben onu süpriz olarak göndermiştim🥺
...ü
2 months ago
Pasta kutuya yapışmış ve parçalanmıştı ayrıca not ve mum istemiştik hiçbiri gelmedi
...k
3 months ago
Dağılmıştı mum kart vs hiçbir şey yoktu içinde
...r
6 months ago
Ne mum koyulmus ne not yazılmış geri aradıgımda da gelip alabilirsiniz diye söyleniyor gelip alabilsem sipariş vermezdim burdan
...l
6 months ago
görseldeki pasta ile gelenin alakası yoktu ve pasta bence 3 kişilik değildi:((
...k
7 months ago
İşletmeye not ekliyoruz. Notumuzu dikkate almıyorlar. Sürpriz yapmaya çalışıyoruz sayenizde oda olmadı
...z
7 months ago
Pasta iyi görünüyor ama not bırakmama rağmen doğum günü için mum koymamışsınız
...n
8 months ago
çok kötüydü pasta gelirken hep dökülmüştü verdiğim paraya yazık nota dahi dikkat etmemişler katmamışlar çok pişman oldum keşke almasaydım tadı çok kötüydü
...n
9 months ago
istediğim pastadan farklı pasta yolladilar
...k
9 months ago
Franbuğazın f Şi yoktu, kalın bir kekin üzerine krem şanti koymuşlar. Ayrıca pastanın yan tarafı bozuktu/
...k
10 months ago
pasta ve trileçe soyledim ikisi de kötü pasta bayat trileçe ekşimişdi midemiz bulandı berbattı!
...r
10 months ago
Bayat pasta göndermişsiniz çok kötüydü
...a
10 months ago
O kadar kötü ki hayal kırıklığı keki cok bayat ürün içeriğinde fıstık var ama içinde ne fıstık ne adam akıllı çikolata var sadece pandispanys ayrıca not olarak doğum günü kartı istedik o da yok yazık
...ç
10 months ago
Çok kötü bayat ve 6 kişilik yazıyor 4 bile değil di
...f
10 months ago
Pasta berbat bayat üstüne yazdıkları yazı kötü
...n
11 months ago
trileçe çok kötüydü kup kuru süte dair bişe yok ve karameli kurumuş eşkimsi bir tat vardı muhtemelen kalmış satilmamis o kadar sipariş veriyordum ilk defa böyle birşeyle karşılaştım memnun kalmadım

