- Patisserie & Bakery
- Dessert
- Restaurant Delivery
Pastado
Pastado Ratings & Reviews
...n
Today
Kesinlikle tavsiye ediyorum çok taze ve lezzetli .
...z
2 months ago
yıllardır değişmeyen adresim değişmeyen kalite kesinlikle tavsiye 👍
...u
5 months ago
Batmanın açık arayla en iyi pastanesi her zaman pastaları taze ne zaman alsak hiç pişman olmadık. Gerçekten emeğinize sağlık.
- Orman Meyveli Yaş Pasta (4-6 Kişilik)610 TL
...m
6 months ago
ailecek çok beğendik taze ve iç malzemesi doldu dolu geldi tadı baya güzeldi
- Orman Meyveli Yaş Pasta (6-8 Kişilik)680 TL
...k
6 months ago
Bu güne kadar yediğimiz en güzel şekerpare ve tuzlu kurabiyeydi bundan sonra en tercihlerimdesiniz teşekkür PASTADO
- Not availableTuzlu Kurabiye (500 gr.)
- Not availableŞekerpare (500 gr.)
...N
7 months ago
pasta harikaydi tazecik ellerinize sağlik.Hiç tereddut etmeden sipariş verebilirsiniz.Tesekkurler Pastado
...n
5 months ago
Daha önce de bu siparişimde de pasta aldım lezzetliydi bu konuda memnunum fakat kapıda kredi kartı ödeme yöntemiyle her seferinde sipariş tesliminde pos arızalı dendi iban ile nakit ödeme yaptım
- Orman Meyveli Yaş Pasta (6-8 Kişilik)680 TL
...s
7 months ago
çilekli çikolatalı sipariş etmeme rağmen alakasız bir pasta geldi ama kurye arkadaşa eziyet etmek istemedim çok hızlı ve özenli geldi kurye arkadasa teşekkür ediyorum
...r
8 months ago
Pasta harikaydi. pastahanenin ilgi ve alakalarindan dolayı çok teşekkür ederim.
- Orman Meyveli Yaş Pasta (4-6 Kişilik)610 TL
...z
8 months ago
Tatlı gayet lezzetli ve tazeydi. Hızlı bir şekilde elimize ulaştı. Personel güler yüzlü. Özellikle firma yetkilisi Ömer beye ilgi ve alakaları için teşekkür ederim. Batman da tek diyebilirim.
- Fıstıklı Dürüm (1 kg.)839 TL
...k
2 weeks ago
benim seçtiğim gelmedi başka bir tane göndermişlerdi
...n
10 months ago
Batmanda yediğim en güzel ve en uygun fiyatlı pasta personeller çok ilgili ve anlayışlı
- Çikolatalı Fıstıklı Pasta (8-10 Kişilik)790 TL
...n
4 months ago
Kurye hızlıydı fakat pasta kötüydü istediğimiz pastadan çok farklı bi pasta geldi
...n
7 months ago
gayet iyiydi
- Not availableTatlı Kurabiye (500 gr.)
- Ekler (1 kg.)500 TL
...y
10 months ago
Tadı lezzetliydi fakat boyutu küçüktü içinde Lotus kreması yoktu sadece lotus bisküvisi vardı görseldekinden farklıydı
...t
2 days ago
1 haftalık eski bozulmuş ürün gönderdiler
...r
3 weeks ago
Gerçekten çok kötüydü magnolia ile alakası olmayan bir tatdı ve bayattı yazık gerçekten verilen paraya.
...m
1 month ago
toplam 879tutan siparişi kuryeci ayrı ayrı hesap kesmiş hep 870 kesmiş hemde 270 paramı geri talep ediyorum lütfen bu mesajı görün ekran görüntüsu alamadım ama dekontu atabilirim
...ı
3 months ago
Pasta baya gec geldi sozde bugun dogumgunumdu mecbur dinlendirip yarın kutlicaz tessekurler
...K
4 months ago
Çok vasattı,ilk ve son siparişim.Pasta dağıldı,kutuda ezik büzük oldu tadı da köüydü.Tatlının zaten fıstık miktarı çok azdı,hamurumsuydu.
...r
5 months ago
pasta bayattı, üzerindeki meyveler çürümüştü . tadı bozuktu hemen çöpe attık . sipariş vermeyin. gidip görmeden kesinlikle sipariş verilmez.
...n
5 months ago
Ben böyle rezil bir şey görmedim tadı görünüşü geçen de pasta istedim aynıydı burayı önermiyorum
...Ç
5 months ago
Pasta üzerine yazılmasını istediğim not yazılmamış bizzat arayıp söylemiştim
...u
5 months ago
Şekerpare yanmış ,tuzlu içi çiğ geldi .
...k
6 months ago
Bu firimadan 3.4 kez ürün aldım kaç defa iptal ettiler bide üstüne yetmezmiş gibi arayıp sipariş limitini geçmeme rağmen ek nakit ücret karşılığı getireceklerini söylediler gerçekten rezalet bir sey
...m
6 months ago
Hepsi kenarları soyulmuştu
...n
8 months ago
tatlı kurabiye siparişi verdim bayat geldi
...k
8 months ago
pasta bayat meyvelerin tadı degismisti görüntü bile aynı değildi
...a
8 months ago
Pasta teslim edildiğinde düşürülmüştü sanırım çünkü alt üst olmuştu pasta yiyemedik bile
...r
9 months ago
Hem taze değil. Hemde fotoğrafdaki ürünle gelen ürün aynı değil.

