- Tatlı
- Express Teslimat
Boston Drink & Dessert
Boston Drink & Dessert Değerlendirmeler
...n
10 Ay Önce
Dedikleri kadar var spoonful fenasal
- Mini Spoonful640 TL
...n
11 Ay Önce
Hersey mukemmeldi elllllllllerinize saglik
- Waffle600 TL
...r
11 Ay Önce
Bayıldım süper 💖🙏😊
...i
11 Ay Önce
Çok güzeldi bir daha tercih ederim 🤍🤍🤍
...ş
11 Ay Önce
Çok lezzetli ürünleriniz bu konuda diyecek bir şeyim yok yalnız aldığınız paranın hakkını vermeniz gerektiğini düşünüyorum 10 gr çikolata bile koymamışsınız.
...r
4 Ay Önce
Crepe wrap was under the expectation
- Crepe Fondue600 TL
...i
8 Ay Önce
Güzeldi ama çikolatası çok azdı
- Waffle600 TL
...r
11 Ay Önce
quincy aldım ama parasına göre içerisindeki çikolata miktarı çok azdı. 3-4 küçk pankek, 2 dilimi, 2 çilek dilimi vardı.
...t
8 Ay Önce
Tadları güzel ama porsiyonları verdiğim ücreti haketmiyor
- Waffle600 TL
- Mini Spoonful640 TL
...n
1 Ay Önce
Üstündeki çikolatası donuk gelmişti kaşık batmıyodu evde kendi imkanlarımızla eritmeye çalıştık zar zor. Lezzet olarak da beğenemedim tatmin etmedi
...z
6 Ay Önce
fiyatlara ragmen sırf cikolata yemek istedigim icin sizden söylüyorum ama bir kasik cikolatasi olan siradan bi pastane tatlisindan farki yok artik, neden dogru duzgun cikolata koymuyorsunuz
...u
4 Ay Önce
Normalde yerinde yedigim zaman bol çikolatalı gelen wafflede hiç çikolata yoktu rezalet
...i
6 Ay Önce
Normalde sürekli sipariş ederim çokta severim. Bu kez hüsrana uğradım keşke içine biraz çikolata koysaydınız sadece bisküvi kırığı yemek istesem evde bisküvi kırıp yerdim. Tenezzül etmişsiniz
...ğ
5 Ay Önce
Ürün donmuş bir şekilde geldi bunu anlayabilirim hava soğuk ama ben zaten çikolata yemek için buradan sipariş veriyorum bir bardak tatlı için 500 küsür ödedim kaliteli iyi bir çikolata yemek için
...z
6 Ay Önce
kaşık koymadınız tamam bari peçete ıslak mendil bırakın poşete. onceden not yazıyordunuz posete şimdi sadece ürün üründe o kadar ozenmemişsinizki 3 yaşındaki yigenim daha guzel muz doğrarçikolatası az
...s
7 Ay Önce
2 tane ekstra çikolata isteyip parasını ödememize rağmen yollamamışlar ikidir böyle yapıyorlar
...r
8 Ay Önce
Çikolata sos çok azdı
...k
8 Ay Önce
Özel krema yazan yerde ürünü dondurma ile gönderiyorsunuz öyle istesek öyle alırdık
...i
8 Ay Önce
Ekstra çikolata seçmiştim potta gelmedi:(
...z
9 Ay Önce
Basic cup söylemiştim 2 tane ama bir tane yollamışlar tekrar sipariş vermek zorunda kaldım vermeye de bilirdim lütfen daha profesyonel olun!
...k
10 Ay Önce
Dondurmalı istememiştim, çikolatasi asiri azdi ve resmen yarisi doluydu bardagin. birde not birakmislar once tatlinizi ozenerek yapin
...y
4 Ay Önce
Çikolatayı koklatmışsınız resmen, her geçen gün kalitenizden biraz daha kaybediyorsunuz
...i
11 Ay Önce
Puan bıle vermek ıstemıyorum paketı heyecanla açtım doğum günü için çok güzel taşımışlar çikolata paketleri patlamış şekılde geldı
...m
1 Yıl Önce
Waffle hamuru üzerine çikolata sürülmeden meyve konulmuş meyvenin üstüne de çikolata sosu gezdirilmiş, hamurdaki çıtırlıktan eser kalmamış
...s
1 Yıl Önce
çikolata koymayı unutmuşunuz o kadar verdik yazık
...n
1 Yıl Önce
İlk defa çikolatasız Waffle yedim.
...ç
8 Ay Önce
Tatlıların içerisine 1 kaşık çikolata koymuşlar, doğranmış meyveye 1000 tl aldılar, düzeltemiyorlar yenisini gönderemiyorlar hiç bir şey yapamıyorlar siz de iki kap kesilmiş çileğe 1000 tl vermiş oluy
...ş
8 Ay Önce
Asla üzerine çikolata sürülmemişti kupkuru biri kekle geldi altında. Meyvesi iyiydi
...i
11 Ay Önce
O kadar paraya malzemesi az geldi beğenmedim

