- Döner
- Express Teslimat
Baydöner İskender
Baydöner İskender Değerlendirmeler
...n
3 Hafta Önce
Hızlı bi şekilde geldi paketleme çok iyiydi sıcaktı
- 2'li Buçuk İskender Menü1.745 TL
...N
1 Ay Önce
üzerine tereyağı dökülmesini rica etmiştim onu yapmamışsınız onun harici baydöner herzaman tavsiye ederim lezzetliydi
- İskender & Tatlı Menü760 TL
...l
2 Ay Önce
Mükemmel
...k
2 Ay Önce
Gayet hızlı ve sıcak geldi teşekkürler
- Coca-Cola Fırsatı (Coss Menü)680 TL
...n
3 Ay Önce
süper
...n
4 Ay Önce
tavsiye ederim harika bir lezzet , tşkler
...ş
5 Ay Önce
Çok sıcak ve lezzetliydi. Özgür beye ilgisi için çok teşekkürler. 🥰
- 2'li Buçuk İskender Menü1.745 TL
...ş
5 Ay Önce
Özgür beye çok teşekkürler. Çok beğenerek sipariş veriyoruz. 🙏🥰
- 2'li Buçuk İskender Menü1.745 TL
...ş
5 Ay Önce
Her zaman ki gibi çok güzeldi. Özgür beye ilgisi için çok teşekkürler. 🙏🥰
- 2'li Buçuk İskender Menü1.745 TL
...ş
6 Ay Önce
Her zaman ki gibi sıcacık ve çok lezzetli 👏çok teşekkürler 🙏
- 2'li Buçuk İskender Menü1.745 TL
...ş
7 Ay Önce
Mrb. Tereyağ hiç konulmamış ! Pideler kupkuru. Ürün soğuk geldi. Gene de geçmişe dayanarak 5 yıldız verdim. Lütfen istikrar gösterin. Her zaman sıcak ve güzel gönderin lütfen.
...ş
7 Ay Önce
Sizden ilk defa paket servisi istedim sıcacık ve çok lezzetliydi teşekkürler
...u
8 Ay Önce
hızlı teslimat
...l
8 Ay Önce
çok iyiydi
...n
9 Ay Önce
misler gibi geldi özenli paketleme teşekkür ederiz bugünde karnimiz doydu çok şükür 🙏🏻☺️😄
...u
3 Ay Önce
Güzel
...k
9 Ay Önce
ikinci defa olarak çatal koymadan gönderdiniz, geri kalan her şey harika...
- Maç Menüsü (Özel Coss Fırsat)910 TL
...r
7 Ay Önce
Yerinde yediğin gibi lezzet olmuyormuş..
...u
8 Ay Önce
Yanında yemeye çatal yok işyerine sipariş gönderiyorsunuz peçetesi çatalı yok
...c
9 Ay Önce
Kızartılmış patatesler unutulmuş
- 2'li Dolu Dolu Menü1.705 TL
...k
Bugün
buz gibi geldi, üzerinde tereyağı da yoktu.. lezzetsiz
...n
2 Ay Önce
buz gibi geldi , pideler bayattı
...ş
3 Ay Önce
İskender kebap buz gibi soğuk yenir mi ? Sos yok tereyağı yok ve buz gibi çok üzgünüm geri gönderecek bir çare olsa hemen yollardım😢
...ş
4 Ay Önce
ne kaşık gelir ne teslimat kapıya yapılır bı turşu göndermişler bütün doramaya bile tenezzur etmemişler
...i
6 Ay Önce
Buçuk İskender’e göre çok küçüktü ve aşırı tuzluydu
...Z
7 Ay Önce
Promosyon kola gelmedi
...t
7 Ay Önce
Çok kötüydü
...l
8 Ay Önce
Yemegin yanında ne catal var nede bir tuz insan yiyecek bunu birazdaha özenli olursanız iyi olur


