rider-banner-icon
  • Rice
  • Express Delivery

Ricebox

Express
Rating 4.5 out of 5 stars, 1000+ reviews
AŞAĞI ÖVEÇLER MAH. LİZBON CAD. NO: 25 C ÇANKAYA/
...r6/18/2026herşeyden önce çok özenliler. hazırlanış,paketleme vs çok iyi. yemek gayet yeterli doyurucu ve lezzetliydi.
...u6/16/2026Yemeğim sıcak hızlı ve lezzetliydi. Sadece nohutu biraz azdı.
...k6/15/2026Hepsi çok özenli ve güzeldi elinize sağlık
...ş6/15/2026Pilav bazen yağlı ve lapa oluyor ama yinede teşekkürler
...T6/12/2026İlk defa sipariş verdim , Paketlemesi olabilecek en iyi şekildeydi , Tadı tuzu gramajı her şeyiyle çok güzeldi. Teşekkür ederim. Bol kazançlar..
...y6/8/2026notları okuduğunuz için teşekkürler
...z6/3/2026Gerçekten çok taze ve lezzetliydi yazdığım notu dikkate aldıkları için çok sevindim teşekkür ederim
...ş5/13/2026Herzaman lezzetliiii teşekkürlerr
...n5/2/2026Çok doyurucu ve lezzetli. Ne zaman canım istese buradan sipariş veriyorum
...n4/29/2026efsane güzel,tadı gerçekten mükemmel
...y4/15/2026Notları okuduğunuz için teşekkür ederim. Ellerinize sağlık harikaydı. Zamanında olduğunuz yerde eskiden çok güzel hamburgerci vardı o kapandı diye üzülmüştük ama Ricebox'tan sipariş verdiğimizde geçti
...r4/14/2026Ben normalde pilav tavuk tercih etmem.Hatta dışarıdan ilk defa söyledim.Pilavıyla, tavuğuyla, salatasıyla...Mükemmeldi...Bundan sonra favori restaurantım sizsiniz.Lütfen bozmayın.İyi çalışmalar.
...z4/13/2026porsiyoları yeterince doyurucu ve lezzetli muhallebisi çok iyiydi
...k4/1/2026Sıcak, pişerken kurumamış harika bir tavuk sote. Elinize sağlık
...i4/1/2026Paketleme çok iyi, yemek oldukça lezzetli, sevdim gerçekten. Joker indirimi ile 407 liraya geldi, sanırım artık bu fiyatlar uygun fiyatlar oluyor bilmiyorum. Bence tam bir F/P.
...z3/30/2026Elinize sağlık güzeldi ve sıcaktı
...h3/27/2026Çok hızlı heldi tadı çok güzeldi elinize sağlık
...n3/17/2026Ricebox iyi bir şey. Umarım işlerini böyle ciddiye almaya devam ederler.
...u3/11/2026ya hocam yemekleriniz güzel lezzetli falan da, o muhallebi nedir? bağımlısı oldum. kıvamı, lezzeti, şekeri, mekeri! nolur bozmayın. muhallebiyi her kim yapıyorsa ona çok sevgiler.
...r3/9/2026Mükemmel bir pilav
...l2/17/2026Pilav nefis salata ve tatlının soğuk olması çok iyiydi her restoran yapmaz bunu :) sadece porsiyon biraz az geldi ama bu 5 yıldız vermeme engel değil başarılı
...z2/14/2026Manyak iyi oyle soyliyim
...k2/9/2026Yine sıcak, yine lezzetli. Teşekkürler...
...k2/5/2026çok güzeldi her şey için teşekkürler
...n2/1/2026Çok memnun kaldım.
...u1/27/2026Pilav salata turşu herşey çok guzel hele pudingleri efsane
...k1/26/2026Her zamanki gibi lezzetli 🌟
...a12/2/2025Güzeldi
...l11/21/2025Lütfen bozmayın. Ellerinize sağlık.
...r11/18/2025Cok iyi!
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday11:0023:59

Restaurant information

KEP Address: yasin.ersoz@hs01.kep.tr

MERSIS number: