- Dessert
- Restaurant Delivery
Milklaç
Milklaç Ratings & Reviews
...r
3 days ago
fazla ısıtılmış çikolatası yanma kıvamına gelmişti
- Güveç Çikolatalı Cookie399 TL
...n
1 month ago
İrmikler Muazzam Lezzetli Ustamın Ellerine Sağlık
- Çikolatalı Dondurmalı İrmik Helvası (Standart)219 TL
- Antep Fıstıklı Dondurmalı İrmik Helvası (Standart)259 TL
...n
4 months ago
Herzamanki gibi harika
...r
5 months ago
Şahaneydi
- Dondurmalı İrmik Helvası (Standart)199 TL
...a
6 months ago
Teşekkür ederim , gayet başarılı , güzel bir lezzet. Kurye arkadaşa da teşekkür ,
- Dondurmalı İrmik Helvası (Büyük)229 TL
...ş
7 months ago
Profiterol taze ve oldukça lezzetliydi. Teşekkür ederim 🙏
...u
8 months ago
Kötü yorumları anlayamıyorum nasıl daha fazla porsiyon bekliyorsunuz porsiyonlar standart tadları güzel taze paketleme de iyi dökülme olmamış ilk kez damla sakızlı sütlaç denedim tadı güzel
- Not availableDamla Sakızlı Fırın Sütlaç
- Profiterol289 TL
...l
11 months ago
offffffff çok iyiydi
- Not availableProfiterol (Büyük)
...r
5 months ago
Yani porsiyon verdiğim ücrete göre epey küçüktü, kreması donmuş, profiterolden çok kek gibiydi kıvamı
...r
2 months ago
Hayatımda yedıgım en ıyı kazandıbı özellikle incirli olanı deneyın
...z
1 month ago
Muhteşem Lezzet. Helva efsane
- Dondurmalı İrmik Helvası (Büyük)229 TL
...u
3 weeks ago
İndirimle suyla birlikte 200 liraya aldım yani 200 liraya kesinlikle değer ama 450 liraya değmez bence içi sadece çikolata değil çünkü, içi sadece çikolata olsaydı değerdi bunun içi daha ganaj gibiydi
- Su (50 cl.)55 TL
- Güveç Çikolatalı Cookie399 TL
...i
8 months ago
Sütlaç ve Kazandibi süperdi
- Not availableDamla Sakızlı Fırın Sütlaç
- Kazandibi239 TL
...n
1 month ago
Gereksiz pahalı
...n
6 months ago
Porsiyonlar çok küçük.
...z
1 month ago
Yorumlara aldanıp helva sipariş ettik. Margarin kokusu birbirine iyice yapmış lapa gibi berbat bir helva yedik. Yani helva yapmak bu kadar zor olamaz yazık verdiğim paraya. Sütlacın tadı da yapaydı
...u
3 months ago
Çok üzülerek beğenmediğimizi söylemek zorundayım. Helvada garip bir yağ kokusu vardı yiyemedik. Trileçe ortalama diyebiliriz. Profiterolün kıvamı genele göre biraz farklı özgün kabul edersek iyi.
- Not availableProfiterol (Büyük)
...r
6 months ago
Küçücük ıncecık bı kek 255 lıra + 16 lıra teslımat ücreti olmadı bu maalesef bıda sipariş vermem ve helal de etmiyorum
...m
9 months ago
1-Tatlıların gramajlari azalıp fiyatları artmış. 2- Fırın sütlaç güveç kâsede lanse edilip alüminyum kapta yollanmış. Yazık, çok yazık ... (ilgilenen olursa fotolarını da paylaşırım)
...l
11 months ago
Kurye yanlış adresi geçtim yanlış binaya bıraktı siparişimi ve özellikle notta arayın ve kapıya bırakmayın dememe rağmen. Bu kadar ilgisiz bir işletme daha görmedim.
...n
11 months ago
Aşırı pahalı ve yanlış ürün yollandı

