rider-banner-icon
  • Coffee
  • Dessert
  • Express Delivery

1944 Profiterol

Express
Rating 4.8 out of 5 stars, 100+ reviews
Naim Süleymanoğlu Bulvarı EKOLKENT 2 SİTESİ A BLOK No:23/A/E
...y6/16/202630 yaşını geçtim profiterolü çok severim ama bu yaşıma kadar yediğim en güzel profiterol sensin cidden
...z5/20/2026Hocam 10 numara 5 yıldız ama bi peçete ve yemek için kaşık veya çatal olsa daha iyi memnuniyet alırsınız
...a5/6/2026Çok güzeldi profiterolde favori yerim tazecik bayıldım ikramınız ve notunuz içinde çok teşekkür ederim
...k4/9/2026güzeldi. paketin zımbalanması yada başka bir etiketleme yöntemiyle ürünlerin bize ulaşma esnasında bir maruziyete uğrayıp uğramadığını anlayabiliriz.
...l3/5/2026hayatımda yediğim en iyi profiteroldü baya hızlı da geldi teşekkür ediyorum
...m1/28/2026profiterol çok güzeldi
...n1/23/2026Mükemmel kalite. Özenli işçilik teşekkür ederim
...k1/7/2026Hayatımda yediğim en lezzetli profiterol! Ellerinize sağlık, taptazeydi. Lütfen hiç bozmayın bu kaliteyi.
...K10/31/2025Hayatımda yediğim en iyi profiterol. Ailece müdavimi olduk. Ellerinize sağlık.
...r10/18/2025Bu kadar iyi bir profiterol hiç bir yerde gerçekten yemedim. İnanılmaz iyi
...ı10/16/2025Tek kelimeyle muhteşem. Bursa’da kaldığım her akşam yarım kilo söyleyip malesef hepsini yemeye başladım. Bir şubede Ankara’ya açsanız harika olur. Elinize, emeğinize sağlık.
...ü10/12/2025Gayet güzel tercih edilir.
...z10/5/2025Her zaman sipariş veriyoruz eklerleri harika daha iyisi yok! Hediyeniz için Teşekkürler:)
...r10/5/2025Dünyanın en güzel profiterollü.
...ü9/14/2025Gayet güzel lezzeti de, porsiyonu da tercih edilir👌👍
...d8/26/2025her zaman favori restranttım
...z7/17/2025Çok lezzetli, paketleme özenli ve hızlı o yüzden 5 Yıldız
...k7/13/2025Harika
...k7/2/2025Tek kelimeyle Harika! Siparişler her seferinde özenle hazırlanıyor, soğuk kahveyi gönderme şekliniz çok güzel çok beğendim elinize sağlık
...z6/10/2026pastacı kremasının tadı güzel ama sanırım çikolatayla baymasın diye düşünülerek şeker oranı düşük bırakılmış. çikolatadan çok kakao tadı aldığınız için de birleşim iyi olmamış. kahvesi baya kötüydü
...u3/31/2026gayet başarıli
...n9/6/2025Eskiden çikolatası daha güzeldi. Kaliteli çikolata tadı alamadık. Ama paketleme, hız vs. gayet iyiydi.
...ı3/31/2026hızlı ve taze geldi. tadı da çok güzeldi kreması nefisti ancak bu belçika çikolatası değil bildiğiniz kakaolu puding. ama tadı çok iyi.
...k11/21/20251 hafta icinde 3-4 defa siparis verdik Severek yiyoruz ve her defadinda tazecik
...ü9/14/2025Gayet güzel lezzet,malzeme kalitesi tercih edilir👌👍
...ı7/21/2025tadi guzeldi fakat 300 tl ye 4 adet profiterol yemek biraz tuhaf geldi, bir kisilik bile degildi porsiyon. Ayrica ustunde meyve kirintilari vardi, taze meyve kullanmiyorlar. Kesinlikle parasina degmez
...k7/20/2025Herzaman aldığım bir yerdi hemen hemen her hafta ama en son aldığım sosu prof gerçekten tuhaf ve kötüydü bu yüzden 2 yıldız verdim ye neden güzel yerler devamlı serviste sonra kötü oluyor
...n1/23/2026Rahatsız edici bir tat
...n9/14/2025Lezzetsiz hamur gibi bir tatlı profiterollü alakası yok tavsiye etmiyoruz
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:0023:30

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: