rider-banner-icon
  • Kahve
  • Tatlı
  • Express Teslimat

1944 Profiterol

TESLİMAT
4.8 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Naim Süleymanoğlu Bulvarı EKOLKENT 2 SİTESİ A BLOK No:23/A/E
...y16.06.202630 yaşını geçtim profiterolü çok severim ama bu yaşıma kadar yediğim en güzel profiterol sensin cidden
...z20.05.2026Hocam 10 numara 5 yıldız ama bi peçete ve yemek için kaşık veya çatal olsa daha iyi memnuniyet alırsınız
...a06.05.2026Çok güzeldi profiterolde favori yerim tazecik bayıldım ikramınız ve notunuz içinde çok teşekkür ederim
...k09.04.2026güzeldi. paketin zımbalanması yada başka bir etiketleme yöntemiyle ürünlerin bize ulaşma esnasında bir maruziyete uğrayıp uğramadığını anlayabiliriz.
...l05.03.2026hayatımda yediğim en iyi profiteroldü baya hızlı da geldi teşekkür ediyorum
...m28.01.2026profiterol çok güzeldi
...n23.01.2026Mükemmel kalite. Özenli işçilik teşekkür ederim
...k07.01.2026Hayatımda yediğim en lezzetli profiterol! Ellerinize sağlık, taptazeydi. Lütfen hiç bozmayın bu kaliteyi.
...K31.10.2025Hayatımda yediğim en iyi profiterol. Ailece müdavimi olduk. Ellerinize sağlık.
...r18.10.2025Bu kadar iyi bir profiterol hiç bir yerde gerçekten yemedim. İnanılmaz iyi
...ı16.10.2025Tek kelimeyle muhteşem. Bursa’da kaldığım her akşam yarım kilo söyleyip malesef hepsini yemeye başladım. Bir şubede Ankara’ya açsanız harika olur. Elinize, emeğinize sağlık.
...ü12.10.2025Gayet güzel tercih edilir.
...z05.10.2025Her zaman sipariş veriyoruz eklerleri harika daha iyisi yok! Hediyeniz için Teşekkürler:)
...r05.10.2025Dünyanın en güzel profiterollü.
...ü14.09.2025Gayet güzel lezzeti de, porsiyonu da tercih edilir👌👍
...d26.08.2025her zaman favori restranttım
...z17.07.2025Çok lezzetli, paketleme özenli ve hızlı o yüzden 5 Yıldız
...k13.07.2025Harika
...k02.07.2025Tek kelimeyle Harika! Siparişler her seferinde özenle hazırlanıyor, soğuk kahveyi gönderme şekliniz çok güzel çok beğendim elinize sağlık
...z10.06.2026pastacı kremasının tadı güzel ama sanırım çikolatayla baymasın diye düşünülerek şeker oranı düşük bırakılmış. çikolatadan çok kakao tadı aldığınız için de birleşim iyi olmamış. kahvesi baya kötüydü
...u31.03.2026gayet başarıli
...n06.09.2025Eskiden çikolatası daha güzeldi. Kaliteli çikolata tadı alamadık. Ama paketleme, hız vs. gayet iyiydi.
...ı31.03.2026hızlı ve taze geldi. tadı da çok güzeldi kreması nefisti ancak bu belçika çikolatası değil bildiğiniz kakaolu puding. ama tadı çok iyi.
...k21.11.20251 hafta icinde 3-4 defa siparis verdik Severek yiyoruz ve her defadinda tazecik
...ü14.09.2025Gayet güzel lezzet,malzeme kalitesi tercih edilir👌👍
...ı21.07.2025tadi guzeldi fakat 300 tl ye 4 adet profiterol yemek biraz tuhaf geldi, bir kisilik bile degildi porsiyon. Ayrica ustunde meyve kirintilari vardi, taze meyve kullanmiyorlar. Kesinlikle parasina degmez
...k20.07.2025Herzaman aldığım bir yerdi hemen hemen her hafta ama en son aldığım sosu prof gerçekten tuhaf ve kötüydü bu yüzden 2 yıldız verdim ye neden güzel yerler devamlı serviste sonra kötü oluyor
...n23.01.2026Rahatsız edici bir tat
...n14.09.2025Lezzetsiz hamur gibi bir tatlı profiterollü alakası yok tavsiye etmiyoruz
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:0023:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: