- Far East
- Restaurant Delivery
Çin Restaurant
Çin Restaurant Ratings & Reviews
...ç
3 weeks ago
Mantıda sushide lezzetli tazeydi, soya sosunu fazla istemiştim göndermişler teşekkür ederim. Fiyatı uygun olsa hergün sadece bu menüyle beslenirdim..
- Buharda Çin Mantısı (4 Adet)710 TL
- Sake Nigiri (1 Pcs.)220 TL
- Mini Sushi Set 1 (14 Adet)1.167 TL
...K
1 month ago
Paketleme de yemeğin lezzeti de güzeldi ,genel olarak iyiydi.
...N
1 month ago
hem içi hem dışı çok lezzetliydi. Sipariş tam zamanında geldi ve hiçbir şekilde soğumamıştı.
...İ
1 month ago
İsteğimiz üzerine erken gelmesini rica ettik çok teşekkür ederiz hem güzel pişmiş hem acelemiz vardı yetişti yiyebildik ve harikaydı elinize emeğinize sağlık ilk siparişim değil sonda olmayacak
- Sebzeli Erişte + Coca-Cola - % 10 İndirim939 TL
...ş
1 month ago
Seviyorum bu restoranı her ürünü ayrı ayrı lezzetli,,,Bozmadan devam :)
...ş
1 month ago
Severek sipariş verdiğimiz bir yer gercekten Çin yemeklerini Şahane yapiyorlar bayilarak yiyiyoruz
...k
1 month ago
Verdiğim siparişler her zaman özenli ve çok lezzetli şekilde en kısa zamanda güler yüzle teslim ediliyor. Ayrıca yanında ki ikramlar için çok teşekkürler. kesinlikle tavsiye ederim.
...n
1 month ago
Her zaman tercih ettiğim mekan teşekkür ederim 😊
...z
1 month ago
O kadar sushi denedim türkiyede yediklerimin en başarılısı buraya ait her ne kadar ismi China olsada best sushici :)
...n
1 month ago
Her zamanki gibi kusursuz ve mükemmel. Ellerinize sağlık. Maltepe de sadece noodle bağlamında değil, genel olarak paranızın karşılığını aldığınız nadir işletmelerden biri. Karidesliyi çok beğendim.
...z
1 month ago
uzun zamandır yediğim en iyi yemekti. kötü bi gün geçirmiştim resmen iyi hissettirdi. akşam işten eve gidince bi daha, söyleyeceğim. elinize sağlık
...ı
1 month ago
Sevdiğimiz devamlı sipariş verdiğimiz bir mekan, sadece servis süresi yoğun zamanlarda biraz uzuyabiliyor harici lezzetler güzel.
...y
1 month ago
Noodle yanında soya ve acı sos gönderme isteiğimi kırmadılar çok iyiler. yemekler lezzetliydi her şeye tam puan
...r
2 months ago
Açık ara Şehrin en iyi Sushicisi
...u
2 months ago
Mükemmel kaliteli bir sushici ellerinize sağlık
...n
2 months ago
Noodle gayet lezzetli ama bana sadece tuzu az geldi. Onun dışında hiç bir problem yok. gayet güzeldi. Önerim az söylemeniz çünkü porsiyonlar baya büyük. hediyeler için de teşekkür ederimm❤
...n
2 months ago
Super yummy and super fresh thanks a lot for the instruction
...u
2 months ago
Hiçbir zaman beni yanıltmayan güvenle yemek sipariş ettiğim yer. Emeğinize sağlık
...u
2 months ago
Her zamanki gibi sıcacık ve içi dolu dolu 🥳👍
...l
3 months ago
Deniz ürünleri çorbasını beğenerek içiyoruz tadı gayet iyi porsiyon da gayet güzel elinize emeğinize sağlık iyi çalışmalar diliyorum
- Deniz Ürünleri Çorbası632 TL
...n
3 months ago
Siparişim 25 dk'da sıcacık olarak geldi. Bıraktığım notu da dikkate alarak soğan ve acı konulmamıştı. Porsiyon büyük ve oldukça doyurucuydu.
...u
3 months ago
Sadece yeriniz değil ambalaj da değişmiş - mükemmel lezzeti mükemmel ve hoş bir ambalajda teslim almak çok hoş! Teşekkürler
...r
3 months ago
Hep 5 yıldız, elinize sağlık
...r
3 months ago
LEZZET VE PORSIYONU COK IYI AYRICA HIZLI
...z
3 months ago
Önce gözümüz doydu sonra midemiz.. Harika teslimat tüm ürünler bol bol ve sıcak geldi kocaman teşekkür ederiz bu taze ve güzel lezzetler için.. sunduğunuz zaman içinde de teslimat sağlandı. 10 numara
...n
3 months ago
Kaçıncı siparişim inanın bilmiyorum ama inanınki tek yediğim ve tek güzel yapan yer. Parasının hakkını sonuna kadar veriyor
...r
3 months ago
Son zamanlarda yediğim en iddialı sushiydi. bu bölgeye göre gerçekten,çok kaliteli bir restaurant, işi bilen insanlar kendini belli ediyor.
...u
4 months ago
notları dikkate aldığınız için teşekkürler, yemekler lezzetli ve sıcaktı. sushileirnizi ailecek seviyoruz
...u
4 months ago
Porsiyonu biraz küçüktü acaba eve paket söyleyince küçülüyor mu porsiyonlar, çok fazla tavuk vardı sebzesi çok azdı brokolisi neredeyse yoktu ama çok lezzetliydi
- Tavuklu Sebzeli Erişte947 TL
...n
4 months ago
Güzel ve her seferinde eksiksiz geliyor siparişim o yüzden 5 yıldız veriyorum ancak fiyatlar çok pahalı.

