- Burger
- Cag Kebab
- Kebab & Turkish
- Express Delivery
Dihaner İzgara & Burger
Dihaner İzgara & Burger Ratings & Reviews
...r
4 weeks ago
böyle bir şey yok abi .. eline emeğine yüreğine sağlık.. sanat eseri gibi burgerdi.. çok teşekkürler..
- The Butcher510 TL
...n
1 month ago
İlk deneyimime göre Herşey güzeldi sıcak geldi tek ve en önemlisi tavuk eti kenar kısmı çok kızarmış hatta yanmaya yakın ortası büyük hiç pişmemiş çiğe çok yakındı. Yenecek gibi değil. Kurye hızlıydı
...L
2 months ago
ellerinize sağlık çok güzeldi sıcak geldi, getiren arkadaşa da teşekkür ederim kısa sürede getirdiği için 😇
...r
3 months ago
nefis gerçekten fakat kola gelmedi..
- Dihaner Burger360 TL
...n
3 months ago
Köfte harikaydı çikolatalar için de teşekkürler
- Not availableSandviç Ekmek Arası Izgara Köfte
...r
3 months ago
teşekkürler
- Dihaner Burger360 TL
- Soda (20 cl.)40 TL
...n
10 months ago
çok güzel sunumlarindan ve hızlı teslimatlarindan dolayı teşekkür ederim
...z
10 months ago
Porsiyonları biraz küçük geldi ama tadı ve hızı gayet iyiydi
- Not availableSandviç Ekmek Arası Izgara Köfte
- Not availableSandviç Ekmek Arası Izgara Sucuk
...n
11 months ago
notları okuyun
- Dihaner Burger360 TL
...u
2 months ago
köftesi güzeldi ama ekmek rezaletti, ambalajlı satılan Sandviç ekmeğini ısıtmadan yağlamadan direk içine 3-4 köfte atıp yollamışlar sipariş verdiğime pişmanım
...r
11 months ago
Görseldeki ile alakası yoktu iki parça tavuk koyulmuş yarısı deri idi pilav harika idi bulgur var resimde gelen ise pirinç pilavı idi
...r
3 weeks ago
Karışık ızgara anlayışı hayran bıraktı karışık galiba ustanın kafasının karışmasıydı yediğim en rezil karışık kebaptı
...Ç
5 months ago
Çok kötüydü
...r
7 months ago
Eti (tavuk eti) yigemedim, felaket bir koku vardi etde, etin suyuda yapis yapis idi, icindeki su sisesi bile et kokmuş, herseyi cöpe attim…simdiye kadar Yemek sepetinde yedigim en berbat yemek.
...ş
9 months ago
çok düşük 400 TL az 1400 olsun bu tabak
...ç
11 months ago
Eğer ki ufak 4 dilim sucukcuk, bayatlığından dağılan ekmek ve birazcık tavuğa paranızı vermek isterseniz tam sizin için uygun bir restoran. Ne yazık ki söylediğime pişmanım. Kimseye önermiyorum.

