- Dessert
Daffy Dark Chocolate Cafe
Daffy Dark Chocolate Cafe Ratings & Reviews
...r
1 week ago
nefis
...r
2 weeks ago
Yeni çıkmış bir tatlı, tek kelimeyle efsane
- Daffy Cornet460 TL
...n
1 month ago
cikolatalarai guzel
- Kavanozda Belçika Çikolatası (Orta)435 TL
- Cappucino160 TL
...n
1 month ago
hep tatlı istediğim zaman buradan söylüyorum çok güzel tatlıları var ellerine sağlık
- Waffle Cup ( 500 gr.)525 TL
...k
3 months ago
Hayatımda daha hızlı paket servis görmedim siparişim sadece 6 dakika sonra geldi.
- Bunny405 TL
...n
4 months ago
Bazen cilegi cok fazla koyuyorsunuz buda cikolatanin az olmasina sebep oluyor malesef
...z
5 months ago
Harikaaaa
- Kruvasan420 TL
...r
8 months ago
muhteşem her zamanki gibi
- Bunny405 TL
...A
3 months ago
Bask Che. Çok lezzetli ve çikolatası yoğundu. Waffle cup waffle parçası hiç yok gibi çok az sadece bol çikolata ve meyveden ibaret.
- Bask Cheesecake405 TL
- Spoonfull380 TL
...n
7 months ago
çikolotasi waffle hamuru cok guzeldi meyve fazla olabilirdi
- Belçika Waffle415 TL
...r
3 weeks ago
Waffle hamuru biraz sertti ama genel olarak tadı güzel bir de öyle bir kaba koymuşsunuzki kesip yenmiyor kabı değiştirseniz iyi olur
- Belçika Waffle415 TL
...z
11 months ago
ikiside iyiydi ancak cheesecake den küf tadı geliyordu midem biraz bozuldu ancak mükemmeller ötesiydi kruvasan sadece cheesecake kötüydü ya da bana denk gelmiş de olabilir ondan başka sorun yok güzel
- Kruvasan420 TL
...i
5 months ago
Geç geldi taş gibi olmuştu airfryerda ısıttık
...n
1 week ago
hic koymasaydiniz kucucuk biseu geldi bi de bayatti ilk zmanlarda cok siparis ederdm cok iyiydi ama gercekten cok kotu bir yer olmussunuz tam bir hayal kirikligi
...ı
2 weeks ago
Rezalet kötü dağılmış hal de geldi yenilebilecek gibi değildi görüntüsü
...ş
8 months ago
Sürekli sipariş veriyorum ancak bu sefer ne yazık ki çikolata hiç konulmamıştı nerdeyse
...z
6 months ago
Sürekli sipariş veriyorum en son verdiğimde bildiğin hamur geldi eskisi kadar meyvesi yok hiç konulmamış derecede azdı hiç beğenmedim ve sürekli yediğim tatlıyı ilk defa bu kadar kötü geldi.
...z
7 months ago
Dagilmisti butun cikolatasi beyaz cikolatali ve sutlu cikolatali secmistik sadece sutlu cikolatali geldi. Keki tam pismemisti hamur gibiydi.
...z
9 months ago
Verdiğim en kötü siparişti
...u
11 months ago
Tadı gayet yerinde kıvamı güzel.Fakat ekstra çikolata ekletmeme rağmen çikolata çok azdı.Açıldığınızdan beri tercih ediyoruz ama gidişat olumsuz.
...l
4 months ago
sipariş verdim. beyaz ve bitter çikolatalı istedim. yanlişlıkla sadece beyaz çikolata yollamişlar. neyse yedim. akşam öyle bir midem bulandı ki. asla tavsiye etmiyorum.
...k
5 months ago
Hiç güzel değildi tadı eski tad ve boyut aynı değil ilk dükkanlarında özenle hazırlanıyordu şuan bayabi özensiz
...k
1 year ago
Meyveler çürüktü baya kötü bi tat bırakmıştı.

