- Döner
- Kebab & Turkish
- Pide & Lahmacun
- Express Delivery
Mogan Aspava
Mogan Aspava Ratings & Reviews
...e
2 weeks ago
harikaaaaa çok teşekkürler
- Mercimek Çorbası200 TL
...s
1 month ago
Eksiksizdi , teşekkürler
- Adana Kebap620 TL
- Sütaş Ayran (30 cl.)80 TL
...u
1 month ago
kurye abla çok tatlısın😭🫶
- Lahmacun300 TL
...k
2 months ago
Sadece patatesler soğuk ve bekletilmişti ama onun haricinde pidenin lezzeti çok iyiydi ve porsiyonlar çok doyurucuydu elinize sağlık
- Kıymalı Kaşarlı Pide420 TL
- Lahmacun300 TL
...i
3 months ago
olması gerektiği gibiydi elinize sağlık teşekkür ederim
- Kıymalı Pide410 TL
...u
3 months ago
Her şey eksiksiz ve lezzetliydi. Ellerinize sağlık. İyi bayramlar
- İskender (Et Dönerden)630 TL
...t
3 months ago
Mükemmel
- Kuzu Şiş780 TL
...a
3 months ago
hızlı ve sıcak geldi,lezzetliydi
- Kıymalı Kaşarlı Pide420 TL
...R
3 months ago
tam zamaninda geldi lezzetliydi yılların degismez adresi
...n
4 months ago
hızlı temiz ve lezzetli 👏👏
...n
4 months ago
Tavsiye ederim güzel sıcak geliyor hızlı teslimat
- Sarma Beyti Kebap630 TL
- Sütaş Ayran (30 cl.)80 TL
...l
7 months ago
O kadar güzel ve özenli bir teslimatti ki çok memnunuz her seferinde aynı kalite ve aynı özen. Kuşbaşılı pide ve beyti ikisi de sıcacık teslim edildi. Tüm ikramlar ayrı ayrı iki kişilik konulmuştu.:)
- Kuşbaşılı Pide630 TL
- Sarma Beyti Kebap630 TL
...r
4 months ago
Yemek ve yan ürünler gayet iyiydi ancak yemek sepetinin kendi kuryesi geç gönderildiği için çok beklemen gerekti. Restoranı aradım çok ilgililerdi
- Kaşarlı Beyti Döner650 TL
...z
1 month ago
Yancısı vardır diye aspavadan söyledim patates kızarmasını yollamamışlar. Bilseydim burdan söylemezdim. Tadı güzeldi ama
...l
6 months ago
paketleme biraz daha düzgün yapılabilir
- Sarma Beyti Kebap630 TL
...n
4 days ago
gelen dürümler hamur olmuş ıslakdi. içindeki et dönerler dürüm içlerine serpelemisler yani içinde et yok gibiydi. salata deseniz ayrı bir rezalet hep sararmıştı. Aspava ismine yazık oluyor hiç beğenm
...ğ
6 days ago
Çorbayı da beğenmedim ağır bir koku vardı. Dönerler de ciklet gibiydi zor çiğneniyordu. verdiğim TL ye yazık. ikram yollamasaniz yerine siparişin kalitesine dikkat etseniz daha iyi olur
...n
1 week ago
2 saatte getirildi yanmıştı ürün simsiyahti
...n
3 weeks ago
Bayat Pide ekmeği, buz gibi kebap yağı donmuş resmen çok kötü bir deneyimdi Aspa bu olmamalıydı.
...x
1 month ago
daimi müşterinizim, son üç sipariş aşırı lezzetsiz ve özensiz, kıymalar çiğ sebzeler bozuk, kaşarı iki gram koymuşsunuz, sadece tatlınız güzeldi. mideme dokundu pide, size yakışmıyor
...s
2 months ago
Siparişim eksik geldi . Neden dikkat edilmiyor anlamadım .ayran yoktu . Nasıl gözden kaçmış hayret
...r
2 months ago
papatesler ezilmiş ,pişmemiş, marulda kum var , lahmacun lezzetli değil,
...z
4 months ago
Kusbası kaşarlı söyledim kusbası geldi.Siparişi dikkatli okuyun lütfen
...l
7 months ago
Patates cacık salata yollamadılar.

