- Restoran Teslimatlı
Pasaport Pizza
Pasaport Pizza Değerlendirmeler
...y
11 Ay Önce
lezzeti ve sıcak bi şekilde geldi çok iyi
- Carnaval Pizza (Orta)649,80 TL
...y
11 Ay Önce
elerinize sağlık sıcak ve hızlı bi şekilde geldi
- Carnaval Pizza (Orta)649,80 TL
...n
11 Ay Önce
Erzincan'da yediyim en güzel piza hızlı ve sıcak gelse çok beyendim çok güzeldi
- Coca-Cola Fırsatı 4649,90 TL
...n
2 Ay Önce
Tadı güzeldi yapanın eline sağlık ama çok geç geldi ve soğuktu
...ş
3 Ay Önce
hamuru beğenmedim üstündeki malzemelerde emanet gibi üstünden dökülüyordu.
...r
6 Ay Önce
Notlarda da yazmama rağmen içinden çıkartılması gerekenleri umursamadan göndermişler.Malesef 1 saatten fazla sürdü gelmesi.
...ç
8 Ay Önce
Kuryenin davranışları çok kabaydı pizza güzel sayılabilecek bir pizza fakat etrafı yanmıştı para verip ranch sos ekledim sepete onu da getirmemişler bir daha tercih edeceğimi pek sanmıyorum
- Carnaval Pizza (Büyük)829,80 TL
...z
10 Ay Önce
special ürün sparişi veriyorum mısırı yok mantarı yok kağıt gibi ve sert hamur pizza geldi
...n
1 Ay Önce
Yemek çok soğuk geldi siparişte 25-30 dakika yazıyordu teslimat süresi 1 saatte geldi soda istemiştim onun yerine su göndermişler
...n
3 Ay Önce
Yani 1.30 saatte geldi çok ağır bi yağ kullanılmış yiyemedim bile yani daha ne diyebilirim.
...a
3 Ay Önce
Eksik geldi saçma sapandı pizza,üstelik ürün içeriğinde belirtilen içecek gelmedi. Bir daha kesinlikle sipariş vermeyeceğim ve kimseye tavsiye etmeyeceğim
...r
4 Ay Önce
Asla istemeyin tam iftardan 2 saat önce sipariş verdim ancak geldi carnaval pizza istedin içinde bir tan sucuk yoktu
...i
7 Ay Önce
ceakrs pizzadan pizza yapmayı oğrenin
...e
8 Ay Önce
İsminizin hakkını kullanıp Sibirya dan mı getiriyorsunuz pizzayı. Buz gibiydi . Verdiğiniz paraya yazık . 👎
...i
8 Ay Önce
siparişi hiç beğenmedim buz gibi geldi yiyemedik hayvanlara verdık üstelik rezil oldum misafirime
...u
8 Ay Önce
Ek istediğim kavurma ve peynir içinde yoktu ayrıca çok kuruydu
...n
9 Ay Önce
üründe mısır olmasın diye not düştük ama mısır kon muş ve buzluk dan yenı cıkmıs gıbı geldı kart ödeme dedık gelen kurye post cıhacını getırmemış böyle sorumsuz fırma olmaz
...z
10 Ay Önce
Hayatımda gördügüm en berbat pizzaydı ! Siparişimde enerji içecegi vardı ama cola gelmişti, pizza karışıktı fakat içerisinde çok malzemesi eksikti, biraz salam biraz mantar iki üç tanede zeytin vardı!
...ç
10 Ay Önce
Yediğim en rezalet pizza sucuk salam sosis en ucuzunu koymuşlar
...u
10 Ay Önce
Ürün çok kötü içerisinde ki hiç bir gıda pişmemiş yediğim en kötü pizzaydı
...z
11 Ay Önce
Çok geç geldi çok soğuktu
...z
11 Ay Önce
Çok geç geldi
...r
10 Ay Önce
Şu bir Yıldızı’da siparişi getirdikleri için falan verdim okadar berbattıki pizza pişmemiş bildiğin çiy siparişin yanında içecek istedim hepsinin parasını ödedim pizza geldi yani ona şükrettim berbat
...r
1 Yıl Önce
Ürün berbat pizzayla Alakası yok yanmış hamurun üstüne saçma sapan bişeyler koymuşlar soğuk birde
...r
11 Ay Önce
Erzincan gibi bı yerde 2 saatte sipariş getiriyorsunuz hizmetiniz berbat



