- Pide & Lahmacun
- Restoran Teslimatlı
Usta Pideci
Usta Pideci Değerlendirmeler
...k
4 Ay Önce
Lahmacunlar o kadar küçüktü ki siparişi kontrol edip fındık lahmacun sipariş verdim sandım paramla rezil oldum
...t
4 Ay Önce
Peçete ıslak mendil vs hiç bir şey yoktu Birazdaha düzenli ve özenli olabilirdi
...N
4 Ay Önce
Buz gibi geldi
...ç
1 Ay Önce
kötü bir lahmacun,tadı hamuru boyutu herşeyiyle kötü,ayrıca popeyes firmasının hazır lahmacunu.usta pide diye bir firma yok,telefon uydurma,paranıza yazık etmeyin,ayrıca salata dökülmüş geldi
...k
2 Ay Önce
Resimdeki lahmacunsa bu gelen lahmacuncuk mu yavrusu falan mı
...u
2 Ay Önce
Kuşbaşılı değil domatesli pide. Yalnızca domates tadı vardı. İçerisinde bulunan kuşbaşı oldukça azdı. Ayrıca buz gibi geldi.
...ş
2 Ay Önce
Sipariş ettiğimiz ürünler yerine yanlış ürünler geldi, gelenler de pide dışında her şeye benziyordu.
...r
3 Ay Önce
lahmacun yarım lahmacundan daha kucuk gorselle alakası yok pide çiğ ve harcında inanılmaz kötü bır tat var. Bedava olsa bir daha sipariş geçeceğim bir yer değil. Para kolay kazanılmıyor.
...n
3 Ay Önce
menüde ekmek yaziyordu paketden çıkmadı özellikle ketçap mayanoz işaretledim oda Yok. menü diye . diye söyledik kovanin içinde sadece kanat geldi. kesinlikle tavsiye etmiyorum
...i
3 Ay Önce
Lahmacunlar çok küçük. Yarım lahmacun kadar. :)
...k
3 Ay Önce
Hamuru kalın içinde bıberler menemene doğranmış gıbı büyük büyük yanında salata da gondermemıslerdı çok yorumu
...a
4 Ay Önce
kurye paketi elinden düşürmüş olabilir insanlık hali tek kafama takılan insalh yere dökülüp tekrar pakete koymamıştir ilk siz açın etiketleri açıktı pidenin tadı kötüydü lahmacun çıtır değildi soguktu
...t
4 Ay Önce
lahmacunlar çok küçüktü pidenin içindeki sebzede bir acılık vardı.insanlar paraları o kadar kolay kazanmıyor özensiz bir şekilde gönderilmişti bir daha asla sıpariş vermem.
...z
4 Ay Önce
Hiç beğenmedim, bir daha yemek siparişi vermem bedava bile olsa.(görselle alakası yok sucuk varmı belli değil ama kokusu vardı,sıcak değil.)
...a
4 Ay Önce
Yediğim şeyin lahmacunla uzaktan yakından alakası yok. Kalın hamura et sürüp kızartmışlar. Çok kötüydü
...e
4 Ay Önce
pide çamur gibiydi
...n
4 Ay Önce
Vasat
...n
5 Ay Önce
pideler cok kötüydü kuşbaşılıdan cok kıymalı pideye benziyodu lahmacunların berbatlıgını ve yanında gönderilen salata diye verdiğiniz maydonoz sapları tam bi rezalet ve siparişler buz gibi geldi
...l
7 Ay Önce
parasını ödedigim patatesi göndermediler arayıp söyleyeyim dedim numarayı sallayarak girmişler numara kullanılamıyor
...ı
2 Ay Önce
Porsiyonlar ufak geldi, lahmacun bildiğimiz fındık lahmacun kadar dı ve aşırı soğuk geldi. Zaten yemedik hayvanlara verdik.
...l
2 Ay Önce
Lahmacun cok küçük sadece 50 tl eder pide kuru birdaha asla sipariş vermem
...m
4 Ay Önce
lahmacun

