- Pide & Lahmacun
- Restaurant Delivery
Usta Pideci
Usta Pideci Ratings & Reviews
...k
4 months ago
Lahmacunlar o kadar küçüktü ki siparişi kontrol edip fındık lahmacun sipariş verdim sandım paramla rezil oldum
...t
4 months ago
Peçete ıslak mendil vs hiç bir şey yoktu Birazdaha düzenli ve özenli olabilirdi
...N
4 months ago
Buz gibi geldi
...ç
1 month ago
kötü bir lahmacun,tadı hamuru boyutu herşeyiyle kötü,ayrıca popeyes firmasının hazır lahmacunu.usta pide diye bir firma yok,telefon uydurma,paranıza yazık etmeyin,ayrıca salata dökülmüş geldi
...k
2 months ago
Resimdeki lahmacunsa bu gelen lahmacuncuk mu yavrusu falan mı
...u
2 months ago
Kuşbaşılı değil domatesli pide. Yalnızca domates tadı vardı. İçerisinde bulunan kuşbaşı oldukça azdı. Ayrıca buz gibi geldi.
...ş
2 months ago
Sipariş ettiğimiz ürünler yerine yanlış ürünler geldi, gelenler de pide dışında her şeye benziyordu.
...r
3 months ago
lahmacun yarım lahmacundan daha kucuk gorselle alakası yok pide çiğ ve harcında inanılmaz kötü bır tat var. Bedava olsa bir daha sipariş geçeceğim bir yer değil. Para kolay kazanılmıyor.
...n
3 months ago
menüde ekmek yaziyordu paketden çıkmadı özellikle ketçap mayanoz işaretledim oda Yok. menü diye . diye söyledik kovanin içinde sadece kanat geldi. kesinlikle tavsiye etmiyorum
...i
3 months ago
Lahmacunlar çok küçük. Yarım lahmacun kadar. :)
...k
3 months ago
Hamuru kalın içinde bıberler menemene doğranmış gıbı büyük büyük yanında salata da gondermemıslerdı çok yorumu
...a
4 months ago
kurye paketi elinden düşürmüş olabilir insanlık hali tek kafama takılan insalh yere dökülüp tekrar pakete koymamıştir ilk siz açın etiketleri açıktı pidenin tadı kötüydü lahmacun çıtır değildi soguktu
...t
4 months ago
lahmacunlar çok küçüktü pidenin içindeki sebzede bir acılık vardı.insanlar paraları o kadar kolay kazanmıyor özensiz bir şekilde gönderilmişti bir daha asla sıpariş vermem.
...z
4 months ago
Hiç beğenmedim, bir daha yemek siparişi vermem bedava bile olsa.(görselle alakası yok sucuk varmı belli değil ama kokusu vardı,sıcak değil.)
...a
4 months ago
Yediğim şeyin lahmacunla uzaktan yakından alakası yok. Kalın hamura et sürüp kızartmışlar. Çok kötüydü
...e
4 months ago
pide çamur gibiydi
...n
4 months ago
Vasat
...n
5 months ago
pideler cok kötüydü kuşbaşılıdan cok kıymalı pideye benziyodu lahmacunların berbatlıgını ve yanında gönderilen salata diye verdiğiniz maydonoz sapları tam bi rezalet ve siparişler buz gibi geldi
...l
7 months ago
parasını ödedigim patatesi göndermediler arayıp söyleyeyim dedim numarayı sallayarak girmişler numara kullanılamıyor
...ı
2 months ago
Porsiyonlar ufak geldi, lahmacun bildiğimiz fındık lahmacun kadar dı ve aşırı soğuk geldi. Zaten yemedik hayvanlara verdik.
...l
2 months ago
Lahmacun cok küçük sadece 50 tl eder pide kuru birdaha asla sipariş vermem
...m
4 months ago
lahmacun

