- Burger
- Restaurant Delivery
Ohannes Burger
Ohannes Burger Ratings & Reviews
...l
2 weeks ago
Harika...
- Regular Buffalo Chicken400 TL
...z
1 month ago
Ben buranın burgerlerine bayılıyorum gerçekten çok güzel
- Regular Smash Burger460 TL
- Soğan Halkası (6 Adet)90 TL
- Coca-Cola (33 cl.)95 TL
...a
3 months ago
o bir virtüöz, orkestra şefi… alanında en iyilerinden
- Ohannes Mushroom475 TL
...l
4 months ago
Şuana kadar yediğim en iyim hamburgerlerden biriydi. Çalışanlar çok nazikti birde
- Ohannes Chicken Burger395 TL
...ş
5 months ago
biz değerlendiremeyiz estagfurullah onlar bizi değerlendirsin . hizmet kalite lezzet mükemmmeellllll . ağzınız tatlansın notuyla çikolata göndermişlerdi çok mutlu olduk.
- Ohannes Classic435 TL
...a
5 months ago
Tadı nefisti, köftesi zincir fastfoodcularda ki gibi kuru değil suluydu ekmeği taze ve çıtırdı biraz pahalı olabilir ama kesinlikle değerdi
- Ohannes Classic435 TL
...ü
6 months ago
Bugün ilk defa sipariş verdim ve fiyatını tam anlamıyla hak ediyor.Her şey çok güzeldi hamburgerden sonra tıka basa doyuyorsunuz.Baharatlı patatesler ve soslar efsoydu kurye kız çook tatlıydı bayıldım
...l
6 months ago
Bu soğuk ve karlı havaya rağmen gayet sıcaktı. Lezzeti de Oha enfesss dercesine iyiydi.
- Regular Biftek's475 TL
- Coca-Cola (33 cl.)95 TL
...r
2 weeks ago
Tek problem aşırı ama aşırı yağlı olması. Hatta yağın içinde yüzmesi. Ama onun dışında on numara.
...n
2 months ago
15 dk da geldi güzeldi
- Golden Chicken Burger290 TL
- Ayran (30 cl.)55 TL
...r
5 months ago
İyi güzel de o kadar para veriyoruz ,yahu ellerimizi hamburgerin kağıdına sildik,insan bir peçete koyar hiç yoktan
- Ohannes Classic435 TL
...s
2 weeks ago
lezzetli ama aşırı pahalı
- Ohannes Mushroom475 TL
...r
4 months ago
Güzel bir hamburger, patates kızartması ama yani karton kutu, karton poşet koyacağınıza bir mayonez ketçap bir tane ıslak mendil koyar insan içine. Servis berbat.
...ç
2 months ago
ay bayılıyorum buranın hamburgerine
- Ohannes Crispy Chicken Burger405 TL
- Soğan Halkası (6 Adet)90 TL
...n
2 weeks ago
sos açılmıştı bütün sos paketin içine dağılmıştı yiyemedik doğru düzgün daha düzgün paketlenmeliydi tadı da beklentimin çok altındaydı güzeldi diyemem
...t
1 month ago
Patatesleri yanmayanları güzeldi .Hamburger genel olarak tatsız geldi biftek eti lezzetliydi ama köfte tuzsuzdu .Fiyatla uyuşan bir lezzet değildi
...k
5 months ago
Tavuk eti çok fazla kızartılmış ve çok kurumuştu, patates mükemmeldi keza soslar da çok iyiydi
...ş
1 month ago
Fiyatına göre çok üst düzey burger yapmaları lazım ama o kadar üst seviye değil. Bide çook geç geldi. Yağmur vardı ama yağmur başladığında zaten 1 saat geçmişti. Yemek 2 saate yakın sürede geldi.
...ş
1 month ago
patetes, hamburger köftesi lezzetsiz, hamburger de sadece ızgara lezzeti var geri kalan hiçbir malzeme de lezzet yok, kötü yorum yapmak istemem, geliştirin çünkü gerçekten kötü, kurye çok iyi biri

