rider-banner-icon
  • Kebab & Turkish
  • Express Delivery

Tarihi Urfa Han Kebap

Express
Rating 3 out of 5 stars, 100+ reviews
Rossmann Ankara Optimum AVM, Ayaş Ankara Yolu Blv. 93 z C-11 (Giriş kat yan açık otopark tarafı Arabica yanı)
...l5/10/2026çok iyi buttan tavuk
...L4/4/2026Teşekkürler elinize saglık
...n3/9/2026elinize sağlık çok lezzetli bir çiğ köfteniz var ayrıca lavaş da güzel teşekkür ederim
...r12/18/2025Gayet lezzetliydi ve doyurucu
...r12/18/2025muhteşem sadece benim yorumumla 5 yıldız olacaksiniz heralde
...r12/8/2025herkese tavsiye ederim
...r12/3/2025lezzetliydi diyecek sözüm yok ama lavaştan bayat geldi yerinize geldik o günde kurumuş lavaştan geldi bilginize
...r11/14/2025mekanda yemiştik ne yaptık ettik Buradan da ulaştık size ellerinize sağlık çay için teşekkürler
...n10/28/2025gerçekten lezzetli yapıyorlar
...n10/28/2025Yine Her Zamanki Gibi Lezzetliydi
...ı9/23/2025Urfa gayet lezzetliydi yanında tatlı ve çay ikramı çok güzel düşünülmüş teşekkürler
...ş9/6/2025Hızlı teslım ettıler.Teşekkürler
...t8/27/2025Birincisi yemekler lezzetli ve sıcaktı. Hem tatlı hem çay ikramları da çok nazik bir davranış olarak eklemişler. Ellerinize sağlık.
...u7/18/2025mükemmel
...n8/11/2025çok iyi tavsiye ederim
...z7/1/2025Çiğköfteyi yapan usta…Yani doğulu olduğuna yemin edebilirim ama ispatlayamam.Aşırı lezzetli ve mükemmel kıvamlı bir çiğköfte bayılarak yedik ellerinize sağlık.Lokma tatlısı ikram verdiler o da çok iyi
...a8/6/2025Çok başarılı ve lezzetli.. 23.00 de sipariş verdim..Sıcak geldi.. Soğumasını bekledik o derece..
...r7/31/2025Az önce ilk siparişimi teslim aldım çay için ayrıyatten teşekkür ediyorum çok nazik bir jestti yemekler çok lezzetli sipariş çok hızlıydı gönül rahatlığı ile tercih edilebilir emeklerinize sağlık…
...n7/23/2025tavuk şişin tadı çok güzeldi ve doyurucuydu. yanında gelen ikramlarda hem çoktu hemde lezzetliydi. Yanında gönderilen çayda çok güzel düşünülmüş. Tebrikler.
...o9/5/2025adananın tadı çok iyiydi ama yan malzemeleri biraz az geldi
...n11/3/2025lezzet güzel 4 kişilik yemeği 2 kişi söylememize ragmen incecik adana köftesi fındık lahmacundan az büyük lahmacun falan porsiyonlar küçük. ayrıca buz gibi geldi. son olarak ikram tatlı 1 lokma geldi
...i7/17/2025Adana kebabın yanına soğan koymayı nasıl unuttunuz bende bilmiyorum
...ı9/14/2025Gayet güzel ikramli temiz ellerinize sağlık
...u7/18/2025mükemmel mükemmel
...n7/11/2025Adana dürüm lezzetli değildi . lahmacun sanki küçüktü ama lezzetliydi emeğinize sağlık
...y7/8/2025yediğim en güzel tavuk dürümlerden bir tanesi olabilir.
...r7/3/2025Çok lezzetliydi.
...n12/5/2025lezzet güzel ancak porsiyonlar çok küçük 1 kişilik porsiyonla 1 kişinin doyması imkansız. sadece salataya para ödemek istesem zaten salata söylerdim
...n9/28/2025Antep lahmacun'un antep lahmacunla alakası yoktu. Ayrıca çok küçüktü. Yanında salata diye de havuç, turp ve maydonozdan ibaret küçücük birşey koymuşlar.
...m8/9/2025içinde et aradim ama göremedim.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:3021:45

Restaurant information

KEP Address: srhgrupcaferestoran@hs01.kep.tr

MERSIS number: 0781080231100001