- Dessert
- Express Delivery
Murathan Künefe
Murathan Künefe Ratings & Reviews
...r
1 month ago
Siparişimiz çok hızlı ve sıcacık bir şekilde geldi. Künefesi çok lezzetli. Her defasında çok memnun kalıyoruz, teşekkür ederiz.
...a
1 month ago
Sıcak geldi şerbeti bol ellerinize sağlık
...a
2 months ago
Muhteşem, sıcak geldi, malzemesi boldu, ve Künefe çıtır çıtırdı. Uzun zamandır böyle güzel Künefe yememiştim. Ellerinize sağlık.
...u
2 months ago
Mükemmel bir lezzetti yanı başımızda olduğu halde bu güne kadar deneyimlemediğim için pişmanım
- Çıtır Fıstıkzade Künefe (2 Kişilik)935 TL
...i
3 months ago
So delicious ♥️
- Sultan Han Künefe (2 Kişilik)780 TL
...ı
3 months ago
Teşekkürler
...ı
3 months ago
İçeriğinde değişiklik olmuş gibi, dikkat edilirse iyi olur.
...u
4 months ago
süper taze vede küçük ikramınız için teşekkürler
...r
4 months ago
Ofise künefe siparişi verdik ve künefe sıcacık geldi. Mükemmeldi gerçekten teşekkür ederiz.
...k
4 months ago
Harikaydı gerçekten hem temiz kaliteli uygun fiyatlı ve lezzeti mükemmel ayrıca kurye çok kibardı
- Not availableÇikolatalı Muska Katmer
...z
5 months ago
Lezzetliydi, sıcak ve özenli geldi. Tekrar sipariş vereceğim.
...t
5 months ago
Çok lezzetli waffle çıtır çıtır ve çabuk geldi
- Waffle400 TL
...r
5 months ago
Tatlının lezzeti kıvamı çok yerindeydi, paket çok özenli bir şekilde gönderilmişti. Gerçekten temiz ve kaliteli bir mekan.
- Not availableFıstıklı Simit Katmer
- Not availableFıstıklı Çikolatalı Simit Katmer
...ı
6 months ago
Çok lezzetliydi, ikramınız için de ayrıca teşekkür ederim.
- Burma Kadayıf (1 kg.)1.400 TL
...i
5 months ago
I got my order so late but due to the weather! They sent me a free product. It’s so delicious
- Sultan Han Künefe (2 Kişilik)780 TL
...i
5 months ago
I got my order so cold that we couldn’t eat it
- Klasik Künefe (2 Kişilik)760 TL
...r
4 months ago
Künefenin şekeri çok denecek kadar azdı. Hiç beğenmedim , malesef çöp oldu . Şekersiz tatlı mı olur !
...ş
4 months ago
Mekânın puanı ve görünümü nedeniyle denedim ancak memnun kalmadım. Peynirden ekşi bir tat geliyordu, şerbet tadı yok denecek kadar azdı. Ürün oldukça kuruydu.

